E vremea pentru o mutare pe domeniu propriu

După 4 ani şi 3 luni (conform WordPress) a venit timpul să fac şi eu acel pas pe care îl promit de vreo 2 ani: mutarea pe domeniu propriu. 

Deocamdată roxananasoi.ro este „în construcţie”, dar sper ca în maxim o săptămână să prindă viaţă. Acesta va fi ultimul articol pe care îl voi scrie „pierdută printre rânduri”. Asta nu înseamnă că tot conţinutul blogului nu va mai fi disponibil, veţi putea regăsi tot ce am scris în aceşti 4 ani şi ceva pe noul blog.

Asta înseamnă vreo 544 de articole, fiecare având în medie undeva la ~ 1000 cuvinte pe subiecte despre Iaşi, Bucureşti, proză, cărţi, social media, elance şi freelancing, eseuri şi debitări personale, încercări esuate de poveşti, gânduri personale, poveşti din studenţie şi cămin etc.

Ca în fiecare an înainte de a mai adăuga un an de viaţă, am decis şi anul acesta să fac o schimbare, ceva de care să-mi aduc aminte peste ani şi ani. Şi s-a nimerit un domeniu propriu pe .ro. Nu mai rămâne decât să spun… Mulţumesc celor care aţi trecut pe-aici în ultimii 4 ani. : )

Comments
10 Responses to “E vremea pentru o mutare pe domeniu propriu”
  1. Ernest spune:

    Păi foarte bine!
    Să ai succes și inspirație. 🙂

  2. Roxana spune:

    Mulţumesc. 😀
    Vezi, când lansez noul blog, mai intri şi pe acolo.
    Am adunat multe lucruri de spus.

  3. Ernest spune:

    Sunt convins. 🙂

  4. Eu m-am mutat recent si am devenit rapid din reticent, fan.
    Este un pas destul de mic, greu este de la blogspot la wordpress si .ro pentru ca dureaza formatarea articolelor. Uneori se face manual, iar asta implica foarte mult timp. In cazul tau, totul va fi floare la ureche.

    Succes cu noul domeniu!

  5. Roxana spune:

    Tehehe, abia aştept să-l văd live and running. 😀
    Mă simt mai bine, mulţumesc.

  6. Felicitări!
    Deși suna bine ”pierdută…..” 🙂

  7. Wish2Go spune:

    Roxana, dar cum de te muti dupa atata timp? cum de nu ai facut-o mai devreme?

  8. ancabalaban spune:

    Felicitari!

  9. Roxana spune:

    @Wish2Go: Iniţial nu am vrut să am un blog ceva mai serios pe piaţa din România. Dar din moment ce unii comentează, am zis că până la urmă nu are ce să fie rău.
    Şi mai mult, am totuşi o poziţie de consul la Elance, un blog cu numele meu este mai ok şi mai serios pentru imaginea mea. 🙂

    @Anca: Mulţumesc. 😀

  10. Yamasha spune:

    si…vei veni cu o noua tema?! 😀

Lasă un comentariu

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi