#Webinar #Elance pentru Freelancerii cu Experienta

Am tot vorbit aici despre webinarii Elance, pentru cei care vor să înveţe cum să folosească platforma Elance pentru a intra în contact cu clienţi internaţionali şi pentru a câştiga şi lucra pe proiecte de tip freelancing.

Şi pentru că din ce în ce mai multe persoane s-au arătat interesate de un webinar pentru cei care deja au câteva proiecte lucrate la activ pe platformă şi pentru cei care vor să ridice nivelul ca freelanceri… Am decis să organizez un astfel de training online, mai mult o discuţie despre ce ar putea ei face pentru a genera mai mult profit, pentru a simţi că au realizat un nou pas spre o poveste de succes. 

Webinarul cu pricina, căci despre el este vorba va avea loc miercuri, 10 Aprilie, ora 7pm

Unde? Cum unde? Online. Înregistrarea se face prin link-ul următor: https://attendee.gotowebinar.com/register/7316523455057274368 

Aşadar, ne auzim curând. Iar dacă aveţi întrebări, ca de obicei, puteţi comenta la acest articol sau îmi puteţi trimite un email. Promit să răspund, ca întotdeauna. 

 

Comments
2 Responses to “#Webinar #Elance pentru Freelancerii cu Experienta”
  1. Ioana spune:

    Am găsit un mobilizator Elance! Am o întrebare extrem de importantă: cum se poate lucra legal pe Elance? Pentru că din tot ce am auzit de la contabili și administrația financiară este obligatoriu să semnez contract cu clientul. Eu sunt PFA dar nu am cu cine să semnez contract de vreme ce trec prin platformă și banii îi voi primi practic de la Elance, nu direct de la client. Presupun că și facturile pentru client le emite tot Elance? Și dacă aș vrea să declar la sfârșitul anului venitul pe persoană fizică tot mi-ar trebui contract și dovadă că am câștigat atât și nu mai mult, plus că din câte am înțeles nu pot presta servicii precum SEO pe persoană fizică, trebuie să demonstrez că sunt profesionist autorizat, deci să lucrez pe PFA.

    Pur și simplu nu găsesc o soluție. Dar îmi imaginez că trebuie să existe ceva care să nu încalce legile românești (sau mai degrabă lipsa lor în cazul de față) dacă se face mobilizare Elance în România, nu? Aștept cu mare interes o lămurire. Nu vreau să am surprize cu fiscul când vor înțelege conceptul de freelancing și se vor trezi să verifice banii care intră în România.

  2. Roxana spune:

    Ioana, îţi răspund în privat, pe email. 🙂

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
