Leapşă … din nou

Am primit o leapşă de la Ana-Maria.

What was your first:

Car – de când m-am născut eu şi îmi amintesc, un Subaru de familie. Încă nu mi-am dat de carnet, dar am un Ford Focus pus deoparte.

Trip within borders – nu-mi mai amintesc prima, eram mică şi am fost la mare. În schimb, îmi amintesc de călătoriile prin ţară din clasele primare, cu clasa, de cele din vacanţe cu prietenii sau familia, cele din liceu… mi-e dor uneori de vremurile acelea.

Trip abroad – Franţa – Paris, la 18 ani. Şi nu mi-a părut deloc rău. Am avut şansa timp de câteva săptămâni să vizitez Europa şi capitalele ei.

Memory – bunici, eu în grădină, luat contact cu o albină… de atunci nu-mi plac. Ah, da… am aflat că sunt alergică.

Pet – un motan negru, cu pete albe. Tomas the 1st.

Crush – 13 ani, îl chema Alex.

Discovery – oamenii sunt răi şi mă vor răni de fiecare dată.

Job – eram în clasa a 8-a, babysit.

Idol – Sandra. Îi ascultam albumele pe vinyl. Voiam să fiu balerină şi să fiu frumoasă ca şi ea. 🙂

Creation – în clasa a 3-a, prima poezie.

Next, leapşa goes to: Anny, Cătălinescu şi Teo . 😀 🙂

Comments
8 Responses to “Leapşă … din nou”
  1. Freya spune:

    Catalin? :)) mi scuzi, nu il consider un nume urat, insa eu din „Somn” nu il scot.

  2. Am zis că prea îl „somn” here, „somn” there toată ziua. 😀
    Cătălin e … well, numele lui. 🙂

  3. somnulescu spune:

    =))
    Bine Catalinescu in cel mai rau caz, ok? :))

  4. Ok, ©ătălinescu. 🙂 🙂

  5. Sagy, spune:

    :)) 13 ani… pana mea, precoce 😛

  6. eram în clasa a 7-a :))

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] by Freya Leapsa de la Roxana, care vrea, se pare sa ma faca […]

  2. […] Leapsa Restanta – Partea 1 Mazgalit de cel cu mintea pe dealuri la data de July 22, 2009 Posted under ce ba?!, leapsa, teorii ale puteriiVine de aici. […]



Lasă un comentariu

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi