Momentul ala cand nimic nu merge asa cum vrei

Aparent nu am mai scris de la Follow-up-ul SMS Bucuresti, pe bună dreptate acum. Omul mai are treburi, mai face un guest posting prin alte părţi, mai pune la cale strategii, planuri, mai pierde clienţi, mai stagnează. Că deh, un nor negru s-a pus cumva deasupra mea şi nu mai vrea să plece. De ce zic asta? 

#1. Maratonul de 500. Pe scurt, fuga 500 de km depărtare de Bucureşti, acasă, pentru probleme urgente de rezolvat. În mare parte de sănătate şi legale (paşaport, buletin, procură, chestii). Am plecat din Bucureşti unde ultima oară era primăvară şi am ajuns în Bucovina, unde era iarnă. De-a binelea. Am fugit de iarnă numai bine cât să evit haosul de la sfârşitul săptămânii, cu maşini blocate şi autostrăzi blocate în 5 judeţe. 

#2. Când dai alba pe neagra… Sau invers. Las zăpada şi frigul din Bucovina numai ca să descopăr frigul din Bucureşti. Mai mult chiar, azi când am deschis ochii, am văzut numai zăpadă în jur. Parcul e la fel de alb, blocurile la fel de gri. Căldura în apartament e moderată, aparent administraţia blocului e pe ora de vară. Azi e zi de stat în pat… 

#3. Întrebare existenţială: DE CE există numai femei la casele de schimb valutar, în Bucureşti? Sau de ce dau numai eu de femei? Pentru că ieri am făcut spume. Spume efectiv. La orice casă de schimb valutar, nu îmi accepta copia după buletin semnată şi ştampilată de către cei de la Poliţie şi îmi cereau buletinul. Degeaba încercam să le explic că buletinul este în curs de schimbare, acum 5 zile au fost depuse actele. Până la eliberarea noului act, pot folosi această copie semnată şi ştampilată. N-am avut cui să îi explic. Şi uite aşa, am ajuns cu taxiul din schimb valutar în schimb valutar până am găsit pe una care să accepte. Doar că Euro era 4.46 ron şi nu avea suma pe care voiam să o cumpăr eu. Avea doar cu 10 sau 20 € în plus. Şi aşa am cumpărat mai mulţi euro decât aveam nevoie… 

#4. Cineva să îi împuşte pe taximetriştii din gară. Vineri dimineaţa, când am ajuns înapoi în Bucureşti, după ce am dormit maxim 3 ore pe drum, m-am simţit „asaltată” de către cel puţin 10 taximetrişti (dintr-ăia cu 3,5). „Mergeţi la Otopeni? La Otopeni, domnişoara?”. NU, nu merg la Otopeni. „La Otopeni vă duc, 60ron cursa. Ieftin.”. NU merg la Otopeni. După ce am reuşit într-un final să trec de inşii cu fixaţii de otopeni, trec lângă nişte unii, nu îi pot numi oameni, care sprijineau noile „boxe de aşteptare” plasate în faţă la Mc Donalds. Aceşti unii erau extrem de furioşi pe faptul că noi, călătorii CFR, alegem să mergem cu metroul sau cu un taxi la comandă şi îi ignorăm total pe ei, săracii, care sprijină boxele de aşteptare. Evident, m-am trezit cu înjurăturii şi comentarii. Ultimul taximetrist a pus capac: „Mergeţi în Regie?”. Am explodat. „Nu, domnule, am faţă de Regie şi nu ştiu eu? Scrie studentă fraieră pe mine? Nu merg la Otopeni, nu merg în Regie! Mai aveţi întrebări?”. Şi numai bine că mi-a venit comanda de taxi şi am scăpat cu nervii întregi. 

#5. Webinarul de aseară a fost o „distracţie” totală… Ca în fiecare sfârşit de lună, mi-am organizat frumos ediţia de webinar. Tura asta, am avut şi 2 invitaţi: pe Luiza Daneliuc, blogger şi account expert şi pe Oscar, Consul Elance Mexico City şi Freelancer. Şi numai bine că aplicaţia GoToWebinar a început să facă figuri. Şi figuri grave, pentru că participanţii nu mă auzeau foarte prost spre aproape deloc. Aşa că o oră m-am chinuit cu setările audio. Nici cele Default nu funcţionau, nici cele de la Realtek, placa mea audio. Nici după restart nu şi-a revenit. Curios e că în mod normal nu am probleme, am testat şi pe Skype. Aşa că o oră eu m-am chinuit să scot 3 cuvinte, după care Luiza şi Oscar au salvat ce a mai rămas din webinar. Nu m-am simţit atât de prost în viaţa mea, cred. Cel mai mult detest când imi doresc să prezint ceva, lucrez din greu, îmi fac idei, planuri de prezentare, studii de caz tot şi… partea tehnică îmi dă peste cap absolut TOT. 

Ca să înţelegeţi ce se petrecea în spatele monitorului… 

Între timp, plină de supărare, dau un tweet spre contul GoToWebinar. Şi mare lucru nu primesc decât o conversaţie puţin stupidă. E un moment dintr-ăla în care nimic nu merge aşa cum vrei…  

gotowebinar

Comments
5 Responses to “Momentul ala cand nimic nu merge asa cum vrei”
  1. Ai patit rau ca sa zic asa…🙂. Perfect niciodata n-are sa fie, poate doar in viata de apoi. Vad ca nu s-a mai intors nimeni. Sa nu mai incarci clipuri cu pisici de genul.. e tot una cu un film de groaza. Aveam si sunetul la laptop dat tare😀.

    PS: a nins tare frumos la Bucuresti. Ma uitam cu webcam.

  2. Roxana spune:

    @Alex: Pisicile au fost pentru impact. : ))
    Ştiu că nu are cum să fie perfect, dar parcă uneori vin toate grămadă.

    Da, în Bucureşti a nins frumos, dar e incredibil de frig. Încă mai aştept primăvara…

  3. „Ştiu că nu are cum să fie perfect, dar parcă uneori vin toate grămadă.” Te inteleg, stiu cum e.

    Eu astept primavara din martie anul trecut :)). Sunt curios cand ma voi intoarce in vreo vacanta, si sa prin vara.. pe la vreo 35..36 grade. Cred ca mor imediat dupa ce ma dau jos din avion. Eu m-am obijnuit cu frigul, dar nu si iubita mea. De un an, tot zice ca e iarna in fiecare zi pentru ea :)). Uneori e amuzant.

  4. Roxana spune:

    =)))
    Spune-i şi tu să fie cuminte, altfel nu mai vine Moş Crăciun în fiecare zi.

    Apropo de căldură, la vară mă îndoiesc că vor fi numai 35-36°C. Aş merge spre 40°+. În Bucureşti, cel puţin.

  5. :)) cuminte e, dar Mosu tot trebuie sa vina din cand in cand, fie ca e „vara” sau iarna.

    Am auzit si eu ce a fost anul trecut in vara. Pai.. sunam acasa si parca nu-mi venea sa cred. Imi povestea bunica-mea ca se topeste de caldura, dar eu din capatul celalalt cu telefonul la ureche si cu hanoracul pe mine: pai.. da, te cred. In orice caz, stiu de unde am plecat :)).

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
