Webinar Freelance with Elance – o nouă editie

M-am bucurat să văd că ultimul webinar, cel din 8 Februarie a fost primit foarte bine. Am avut 109 înscrişi. Câţiva nu au dat de  capăt cerinţelor sistemului şi nu au reuşit să se conecteze din cauza incompatibilităţii. Au fost cazuri izolate, oricum.  

Am primit un feedback foarte fain din partea participanţilor ceea ce mă îndeamnă să cred că ceea ce fac, fac bine. Şi pentru că cererea a fost mare, am decis să mai organizez un webinar exact la finele lunii, să ieşim din iarnă cât mai productivi, zic. Astfel că pe data de 28 Februarie, ora 7pm (19:00), vă invit la un nou webinar pe tema Freelance with Elance. 

Link-ul de înregistrare este următorul: https://attendee.gotowebinar.com/register/3482379073513323776 

Câteva detalii: 

1) Webinarul (sper că e de la sine înţeleasă desfăşurarea lui online, fără deplasări) va ţine de la orele 19:00 până la orele 21:00. 

2) Vom avea ca invitată pe Ana Fonseca, mobiziler Elance Portugal. Ana ne va povesti puţin din experienţa ei ca freelancer, cum e situatia în Portugalia, dar vă va şi răspunde întrebărilor pe care le aveţi. Cred că 30 de minute din timpul ei este de ajuns astfel încât să nu abuzăm prea mult de timpul ei liber. Va vorbi în engleză, însă veţi putea pune întrebări în română, iar eu mă asigur că le voi traduce. :) 

3) Ca o mini-agendă, vom vorbi despre: 

– Ce este Freelancing-ul. Avantaje şi Provocări

– Ce este Elance. Beneficii 

– Crearea profilului. Analiză de caz 

– Clienţi. Abordare. Plată. Garanţia Plăţii 

– Perspective / Strategii pe termen lung. 

– Competenţe de top (On-demand Skills) pe platforma Elance 

– Sesiune de Q&A (Voi întrebaţi. Eu răspund) 

Toate acestea le vom discuta pe parcursul a 1hr şi 30min, până la ora 20:30, după care Ana Fonseca vă va încânta cu povestea ei. 

Momentan mai sunt 60 de locuri libere. 

 

p.s. Mulţumesc, Luiza, pentru feedback-ul oferit în articolul de pe blogul tău.🙂

 

Comments
6 Responses to “Webinar Freelance with Elance – o nouă editie”
  1. Adi spune:

    Pe cand un webinar pentru avansati? presupun ca si asta ar prinde bine pe viitor.

  2. Roxana spune:

    Dacă vor exista doritori, pot organiza şi un webinar pt avansaţi.🙂
    Deocamdată e cerere mai mare pentru începători.

  3. Adi spune:

    Am inteles. Multumesc pentru raspuns!

  4. Cornel spune:

    Bună Roxana,

    mă înscriu și eu la avansați alături de Adi:)
    Până atunci, îți doresc succes pentru webinarul de pe 28. Sper să ajung și eu.
    Numai bine!

  5. Roxana spune:

    Super.
    Păi atunci văd cum fac poate organizez în martie un webinar pentru avansaţi, dar aş prefera undeva la 20-30 de participanţi. Altfel discutăm.🙂

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] #5. Webinarul de aseară a fost o “distracţie” totală… Ca în fiecare sfârşit de lună, mi-am organizat frumos ediţia de webinar. Tura asta, am avut şi 2 invitaţi: pe Luiza Daneliuc, blogger şi account expert şi pe Oscar, Consul Elance Mexico City şi Freelancer. Şi numai bine că aplicaţia GoToWebinar a început să facă figuri. Şi figuri grave, pentru că participanţii nu mă auzeau foarte prost spre aproape deloc. Aşa că o oră m-am chinuit cu setările audio. Nici cele Default nu funcţionau, nici cele de la Realtek, placa mea audio. Nici după restart nu şi-a revenit. Curios e că în mod normal nu am probleme, am testat şi pe Skype. Aşa că o oră eu m-am chinuit să scot 3 cuvinte, după care Luiza şi Oscar au salvat ce a mai rămas din webinar. Nu m-am simţit atât de prost în viaţa mea, cred. Cel mai mult detest când imi doresc să prezint ceva, lucrez din greu, îmi fac idei, planuri de prezentare, studii de caz tot şi… partea tehnică îmi dă peste cap absolut TOT.  […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
