Draga LinkedIn, da-mi calitatea platformei inapoi!

Pot spune că până recent am fost o susţinătoare înfocată a platformei LinkedIn. Mai exact din 2010 până în toamna lui 2012. Într-un anumit fel, încă sunt. Spun anumit pentru că m-au deranjat destul de multe lucruri în ultima perioadă

Nu ştiu ce e în mintea celor care administrează platforma şi nici nu aş vrea să mă văd nevoită să trec pe paid membership. Nu de alta, dar nu am nevoie până la urmă. Şi singura necesitate a unui plan plătit ar fi mai puţine reclame, mai puţin spam. Toate update-urile, transformările din ultima perioadă m-au dus aproape de punctul în care simt că îmi „explodează” o venă. 

 

(source: socialquickstarter.com)

Dragă LinkedIn, dă-mi calitatea platformei înapoi! 

  1.  NU, nu mă interesează cine mi-a vizitat profilul. E irelevant. Cine vrea să îmi transmită ceva mă poate foarte bine contacta via email, Twitter, comment/blog. 
  2. NU, nu mă interesează să primesc zeci de email-uri pe săptămână în care să mă informezi despre absolut orice detaliu. Nu mă înţelege greşit, dar când primesc email-uri non-stop fără să fi optat personal pentru opţiunea asta, parcă îmi lasă un gust amar de spam… 
  3. Acum 1 an nu puteam adăuga persoane în reţeaua mea profesională fără să cunosc cel puţin câteva aspecte despre ei: email, nume, business. Trebuia să am cel puţin un history impreună cu persoana respectivă. Acum, mă trezesc cu zeci de Connect requests fără ca oamenii să aibă vreo legătură cu mine. E frustrant… 
  4. Aş aprecia dacă tot arăti pe profilul meu „Most endorsed for”, să nu treci skill-urile la care am 1 vot. Un top 3-5 ar fi de ajuns, nu un întreg regiment de competenţe. : ) 
  5. Când vizitez profilul cuiva, nu e nevoie să îmi bagi pe gât (vizual vorbind) seturile lui de competenţe pentru a vota cel mai des utilizate de către cutărescu. 
  6. O versiune Mobile pentru WindowsPhone pe când scoţi, dacă tot mă obosesc să „keep in touch” cu platforma şi news update-urile? 

Dragă LinkedIn, dă-mi calitatea platformei înapoi!

 

Comments
One Response to “Draga LinkedIn, da-mi calitatea platformei inapoi!”
  1. Nelu. spune:

    Dragă Roxana. Mare dreptate ai. Crezi că în acest fel vei schimba ceva ?…Nu le iau apărarea dar şi mulţi alţii ( cam în toate domeniile…mai ales aici…pe internet ) , ce li se pare interesant…fac cam tot la fel…ce le apare în vis…peste noapte, pun în aplicare. Deja căsuţa spam e plină cu mesaje de la ei.
    Asta e…filtrăm cum putem…
    Pa…Cu stimă,
    Nelu.
    Ps. Aştept cu nerăbdare webinarul de pe 28 februarie de la ora 19…a noastră…a Românicii…

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
