#webinar Freelance with #elance

Aşa cum am promis multor persoane, m-am ţinut de promisiune şi am pus de un webinar „cald” cât de repede posibil. Astfel, dacă vreţi să aflaţi care e treaba cu freelancing-ul şi de unde puteţi să începeţi (respectiv, să folosiţi pentru început o platformă de freelancing precum Elance.com), vă lansez o invitaţie la webinar. 

Scuzaţi „rongleza”, dar sistemul de GoToWebinar® e parţial automat în engleză, în timp ce spaţiile pe care le pot completa manual pot fi completate în limba română. Aşadar, invitaţie la Webinar plus detalii de inregistrare aveţi mai jos.

making every proposal_laptop_307x206

Please register for Join the Freelancing World: Freelance with Elance on Feb 8, 2013 7:00 PM EET at:
https://attendee.gotowebinar.com/register/8147028566768625664

Webinar ce are ca scop explicarea fenomenului de freelancing, prezentarea primilor paşi în freelancing şi prezentarea în detaliu a platformei de freelancing Elance.com.
Plus sesiune de Întrebări şi Răspunsuri. Webinarul este gratuit, fără taxe de participare şi va avea loc pe data de 8 FEBRUARIE 2013, ora 7 seara. Ca să participaţi trebuie neapărat să vă înregistraţi prin link-ul de mai sus. 

After registering, you will receive a confirmation email containing information about joining the webinar.

Brought to you by GoToWebinar®
Webinars Made Easy®

p.s. În limita a maxim 100 de participanţi. 

Comments
22 Responses to “#webinar Freelance with #elance”
  1. Teodora Elena spune:

    Eu m-am înscris. Sunt curioasă🙂 Mulţumim!

  2. Roxana spune:

    Eu zic că nu voi dezamăgi. Probabil am să încerc să acopăr foarte multă informaţie, deci o cafea ar trebui consumată înainte de webinar.😀

  3. Cristian spune:

    Buna Roxana,
    Chiar ma gandeam sa te contactez sa-mi explici ce pasi trebuie facuti pentru a avea succes in domeniul asta.
    Voi fi online la ora stabilita.

  4. Elena spune:

    unde se tine? Locatia?

  5. Ionut Dumitrascu spune:

    si eu m am inscris sper sa pot vedea ceva deoarece o sa fiu pe un modem digi……sunt plecat la ai mei la tara….noroc ca este sistemul f bun….poop si ne vedem atunci

  6. Claudia spune:

    Multumesc pentru invitatie,Roxana. Tocmai m-am inscris si eu si abia astept sa aflu noutati🙂

  7. Roxana spune:

    Menţionez aici pentru toată lumea. Webinar = training online. Locaţia e online.
    Te inregistrezi prin link-ul pe care vi l-am dat tuturor şi te prezinţi la laptop/pc/tabletă/smartphone vineri seara la ora 7pm.🙂

  8. Şi eu sunt pregatită, aştept cu nerăbdare sfaturile tale.

  9. Roxana spune:

    Super. Ne auzim vineri @ webinar.😀

  10. Simona spune:

    M-am înscris și eu.Abia aștept🙂

  11. Roxana spune:

    Super.😀 The more, the merrier.

  12. Manuel MIHAI spune:

    M-am inscris pt. webinar. Abia astept.
    Totul va fi nou pentru mine.🙂

  13. Tocmai ce m-am înscris. Sper să ajung la timp acasă diseară

  14. Roxana spune:

    Super.🙂
    Începem la 7 fix şi ţine până la 10:30. Voi avea şi un invitat care va vorbi şi el despre ce înseamnă să fii freelancer şi va încerca să răspundă, alături de mine la toate intrebările.

  15. M spune:

    este inregistrat webinarul ? il mai putem gasi inregistrat undeva?
    Multumesc

  16. Roxana spune:

    Nu este înregistrat undeva, însă mai organizez unul pe aceeaşi temă, în curând. Voi scrie pe blog şi pe pagina de Facebook a Elance Romania.

  17. L-am ratat…dar totusi, doar 100 de locuri?

  18. Roxana spune:

    Au fost 109 înscrişi.🙂
    Nu-i nimic, mai organizez unul în perioada 24-28 februarie. Încă nu ştiu exact, dar am să scriu detaliile pe Blog şi pe canalele social media.

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] aşa că dacă ai un talent pe partea de programare, nu îl ţine ascuns. De asta şi ţin lunar webinarii Elance astfel încât la un moment dat să ajung la acele talente care merită să iasă in evidenţă. […]

  2. […] două săptămâni am participat la webinar-ul Freelance with Elance organizat de Roxana Năsoi, reprezentantul Elance în România. Partea cea mai frumoasă a […]

  3. […] bucurat să văd că ultimul webinar, cel din 8 Februarie a fost primit foarte bine. Am avut 109 înscrişi. Câţiva nu au dat de  capăt cerinţelor […]

  4. […] tot vorbit aici despre webinarii Elance, pentru cei care vor să înveţe cum să folosească platforma Elance pentru a intra în […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
