Elance Training Bucuresti

Ca un quick update la articolul de follow up  : 

Astăzi, 1 Februarie, ora 13:00, la Universitatea Bucureşti, Pitar Mos, colega mea Ana-Maria, mobilizer Elance Bucureşti va susţine un training despre ce este freelancing-ul, primii paşi, cum să-ţi creezi un profil Elance, cum să contactezi clienţii & alte informaţii.

Invitaţi: Katrin (Talent Marketing Manager at Elance Europe), Vali, Irina & subsemnata ca mobilizeri Elance Iasi&Bucureşti. 

Invitaţia este deschisă către oricine doreşte să ia parte, din curiozitate sau din dorinţa de a face primii paşi în cariera de freelancer.

See you there.🙂

Comments
4 Responses to “Elance Training Bucuresti”
  1. Sunt si eu curios sa particip la un seminar de genul.
    Imi dai te rog un mail la o viitoare ocazie?

  2. Roxana spune:

    Sigur. Organizez un webinar săptămâna viitoare.🙂

  3. Am vazut la TV un interviu cu un domn care spunea ca este freelancer si ca cel mai bine platit job al lui ca freelancer a fost 2000$ pentru a colora o carte (????) Nu-mi vine sa cred!Am citit multe articole pe tema asta din care am inteles ca nu e usor sa patrunzi in lumea asta!Ca-ti trebuie multe abilitati, ca ai nevoie de o gramada de certificate care sa-ti certifice abilitatile si ca…atunci cand ajungi sa aplici pentru un proiect nu ai nicio sansa daca esti incepator!Ce-i de facut?

  4. Roxana spune:

    Anda, dă-mi un email pe RNasoi@crp.elance.com şi o să te iau în calcul pentru webinarul de săptămâna asta, unde am să explic în detaliu tot ce trebuie pentru a începe cariera ca freelancer.🙂

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
