Vine iarna: 3 „must have-uri” ale unei femei

Niciodată nu am fost fană extreme. Pentru mine, vara în Bucureşti este un calvar. La fel şi iarna, dar până la urmă nu e ca şi cum aş avea altă variantă. Suntem deja în luna noiembrie, oficial ultima lună de toamnă şi iarna bate la uşă. Aşa că aş vrea să vă spun despre 3 must have-uri ale unei femei. 

1. Accesorii: Mănuşi

Mănuşile mi se par un must-have. Nu înţeleg femeile care nu poartă aşa ceva. Mâinile sunt la fel de sensibile precum tenul, iar cremele ultra-hidratante nu vor fi de ajuns în lupta cu gradele minus. 

2. Colanţi & Leg-warmers 

Colanţii mi se par foarte practici mai ales dacă vrei să porţi o pereche de cizme înalte şi o rochie tip pulover. Pur şi simplu vin bine toate, se completează reciproc. Altfel, nu aş purta colanţi pe post de pantaloni, nu e stilul meu. 

Leg-warmers sunt intr-un fel dragostea mea. Când eram mică şi aveam orele de balet, întotdeauna erau acolo să mă încălzească în subsolul rece, înconjurat de oglinzi şi bare de lemn. Acum, îi port cu mine fie peste ghete, fie pe sub cizme. Şi mereu îşi fac datoria, mereu au grijă să îmi fie cald şi bine. 

3. Pulovere

Altă dragoste a mea, puloverele. Pur şi simplu îmi plac, fie că sunt scurte, de mărime medie, clasice sau tip rochie. Consider că trebuie să ai aşa ceva în garderobă. Ţine cald, e intotdeauna la modă, îţi protejează spatele şi rinichii, merge pe sub geci şi haine de iarnă. 

Eu vă recomand un loc unde găsiţi cel puţin câteva dintre must-have-urile de mai sus: Style 24/7, un magazin online pentru haine femei. Nu am văzut să aibă pe site leg-warmers, în schimb au o gamă variată de mănuşi, pulovere şi rochii. Au deschis şi un boutique pe Lipscani, în Centrul Vechi, aşa că dacă sunteţi din sau în Bucureşti, puteţi face o vizită. 

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
