Cadoul Perfect, Plus Un Concurs iLux

Nu ştiu cum sunteţi voi, dar mie cadourile îmi dau mereu bătăi de cap. Goana clasică după cadouri mă oboseşte: “Oare ce îi place?”, “Oare ce i s-ar potrivi?”, “Ce oferte sunt în magazine?”, “Ce preţuri? Mă încadrez în buget?” – sunt doar câteva dintre întrebările de care mă lovesc.

Cum nu stau foarte bine cu timpul liber, puţinul timp pe care îl am prefer să îl petrec cu prietenii sau cu persoana iubită, nu căutând prin magazine cadouri şi sperând să găsesc ceva rezonabil. Mai mult, cam în 90% dintre cazuri, nu găsesc şi mă întorc acasă obosită, nervoasă şi frustrată. Aşa că de ceva timp am început să dau offline-ul pentru online. Dacă este vorba de un sărbătorit, mă orientez după site-uri ce oferă o gamă generoasă de cadouri pentru bărbaţi. Iar dacă vorbim de o sărbătorită, la fel, caut site-uri care oferă cât mai multe variante de cadouri pentru femei. Economisesc timp, îmi pot face o părere despre ce produse se încadrează în buget, dacă este o aniversare business nu am probleme în a găsi un cadou practic şi pe măsură. Dacă e ceva familial, între prieteni e o ocazie şi mai bună de a oferi un cadou simbolic, care să rămână martor al prieteniei şi apropierii dintre oameni.

De exemplu, anul acesta, pe 2 decembrie, e ziua prietenului meu. Locuim împreună de ceva luni, aşa că am avut tot timpul la dispoziţie să îmi dau seama cam ce ar vrea şi ce cadou i s-ar potrivi. Aşa că m-am gândit la mai multe opţiuni, printre care un tort homemade, o petrecere cu prietenii apropiaţi, câteva surprize. Mă gândeam la ce cadouri de lux i s-ar potrivi, pentru că aş vrea să îi ofer  ceva “office”, având în vedere că lucrează în domeniul auditului bancar şi mereu poartă costum. În plus, am observat că îşi ţine cărţile de vizită pe birou şi câteva în portofel. Ştiu că e foarte neplăcut să porţi cărţile de vizită în portofel, mai ales că se pot îndoi şi arată destul de neprofesional când i le oferi unui client. Aşa că îmi surâde ideea  unui port visit card din piele de la iLUX.ro. Şi pentru un plus de amuzament, vreau să îi învelesc cadoul într-o cutie foarte mare, plină de confetti şi hârtie colorată. Desigur, vreau să creez un joc de “căutarea comorii ascunse”, unde comoara este cadoul în sine.

Voi cum aţi proceda în a surprinde persoana iubită? Vă îndemn să scrieţi în detaliu despre ideea voastră de cadou şi să participaţi la concursul de pe http://blog.ilux.ro/ , unde puteţi câştiga un Bar Glob Pamantesc de Birou marca Zoffoli. În plus, concursul este deschis tuturor participanţilor care intră pe site-ul iLUX.ro. Odată intrat pe site, trebuie să îţi alegi un produs pentru care să creezi un scenariu simpatic, creativ şi original despre cum ai dărui acel cadou către persoana sărbătorită, încât să o surprinzi într-un mod cât mai plăcut. Toate aceste detalii trebuie lăsate printr-un comentariu pe blogul iLUX.ro, iar câştigătorul câştigă cadoul de mai sus. Câştigătorul va fi anunţat, desigur, pe Facebook şi apoi pe blog.

Acest concurs are loc odată cu relansarea site-ului şi a noilor facilităţi. Începând cu luna octombrie, iLUX.ro vine cu o navigare mai facilă spre cadoul potrivit, Free Exchange (adică schimbarea gratuită a cadourilor), livrare gratuită pentru comenzi peste 100 lei (până acum comanda minimă fiind de 200lei) şi cadouri-surpriză pentru comenzile de peste 200lei, cum ar fi umbrele marca iLUX pentru o toamnă mai frumoasă, chiar şi atunci când plouă. Totul sub egida: “o toamnă de senzaţie – cu un strop de inspiraţie faci cadouri de senzaţie.”

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
