Trade Your Talent With Elance – Iaşi


Scriam acum multe luni că Elance a ajuns şi la Iaşi, prin colegul meu, Vali Ciacâru.

Între timp, a ajuns şi la Bucureşti, dar nu am apucat să fac oficial anunţul. Voi reveni curând cu detalii.

Vali organizează la Iaşi în fiecare lună training-uri legate de utilizarea platformei Elance, cu multe tips&tricks, cu adevăruri despre ce înseamnă să fii freelancer. Vara asta am ajuns şi eu o dată la un training susţinut de el, aşa că vă pot spune cu mâna pe inimă că se merită. Dacă acum 4 ani ar fi avut cine să-mi spună toate informaţiile astea despre Elance şi despre freelancing, probabil tot procesul în sine ar fi fost mult mai uşor. Aşa, am învăţat pe propria piele şi din propriile greşeli.

Prezentarea durează aproximativ o oră si va avea loc la sala Creangă a hotelului Traian, pe 25 august, incepând cu ora 17. Cei care doresc să se inscrie la acest eveniment sunt rugaţi să trimită un email la adresa vciacaru@crp.elance.com.

În plus, aveţi aici mai multe detalii pe Facebook.

p.s.1. Curând vor avea loc astfel de întâlniri şi în Bucureşti.
p.s.2. Dacă vă place de noi şi de Elance şi doriţi să rămâneţi permanent informaţi, puteţi să ne daţi LIKE paginii de Facebook Elance România, până punem la punct blogul.🙂

Comments
One Response to “Trade Your Talent With Elance – Iaşi”
Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Termenul de Elance nu este nou pentru mine în dicționar, am avut timp la câteva ieșiri cu Roxana să o aud discutând despre munca ei, despre ce înseamnă pentru ea freelancing-ul și mai ales […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
