Mulţumesc, Enel!

Azi vă vorbesc din inimă despre minunatele servicii de energie electrică şi asistenţă Enel.
Cu toţii avem nevoie de serviciile de energie electrică. Suntem dependenţi de tehnologie şi nu o zic ca pe un reproş, ci ca pe o constatare. Dependenţa mea de Enel se rezumă la: aparatură electro-casnică, frigider, laptop-uri, încărcătoare pentru telefon, acumulatori, aparat foto, masină de spălat, router pentru wireless şi multe alte mărunţişuri.

Am avut multe de împărţit cu cei de la Enel de când m-am mutat pe Magheru. Locul ăsta e probabil blestemat pentru că, deşi în centrul Bucureştiului, situaţiile nu se rezolvă mai repede, deranjamentele nu sunt remediate, totul merge în slow motion. Pe lângă facturile lunare prin care sunt informată că mi se suspendă abonamentul la serviciile lor, deşi plătesc fiecare factură, cei de la Enel au cel mai IDIOT sistem de monitorizare a plăţilor. Dacă le ceri să explice de ce pe factura curentă există un sold precedent nescăzut din soldul curent, tot ce fac cei de la call-center este să se bâlbâie, să îmi trimită prin email facturile aşa-zise restante din trecut.
Dar am plătit-o!” le spun eu.
Aveţi chitanţa?
A fost plătită acum 4 luni. Nu o mai am.
Atunci ne pare rău.

Da, extrem de rău le pare. Bun, trecem peste toate incompetenţele lor şi servicii cu care efectiv te simţi împroşcat cu noroi. Punctul culminant care a pus capac: incidentul din Floreasca. Nu dau link, nu mă interesează. Azi până la 12:30 toată zona Magheru, Floreasca şi împrejurimi nu a avut curent. Sun la Enel, mi se răspunde cu oboseală că până la ora 12:30 se va remedia situaţia.
12:35 Curentul vine şi pleacă. Sun din nou. Mi se răspunde că sigur e ceva de la mine şi să verific siguranţele. Le verific. Nu erau sărite.
12:40 Revin cu un telefon. Mi se explică defecţiunea la toată zona Magheru şi că nu se poate rezolva, pentru că se ajunge mai greu. În jur de ora 15:30 se va remedia problema.
Expresia mea în acel moment… Prietene, eşti idiot? E MAGHERU. E centru. Cum adică se ajunge mai greu? Păi în cartierele mărginaşe din Bucureşti înseamnă că se ajunge o dată la câteva zile pentru a rezolva problemele, nu?
E ora 7:00. Am curent în casă. În sfârşit am ceva pentru care plătesc lunar. Amuzant, nu?

Mulţumirile

1. Mulţumesc, Enel, pentru incompetenţa serviciilor oferite.
2. Mulţumesc, Enel, pentru banii pe care i-am pierdut azi din cauza voastră. Păi cum am pierdut bani? Uite-aşa: curent nu, internet nu, lucrat pe laptop nu. Am ajuns în Fire unde am găsit o priză şi un wireless acceptabil. Am dat şi-acolo bani pe consumaţie.
3. Mulţumesc, Enel, pentru nervii de dimineaţă.
4. Mulţumesc, Enel, pentru timpul pierdut pe drumuri.
5. Mulţumesc, Enel, pentru banii pe care mi-i luaţi lunar ca să îmi oferiţi servicii de rahat.
6. Mulţumesc, Enel, pentru „rapiditatea” cu care se rezolvă problemele.
7. Mulţumesc, Enel, pentru „lămuririle” oferite.
8. Mulţumesc, Enel, pentru faptul că vă pare rău atunci când clientul nu mai are chitanţele.

p.s. Cât de ironic mi se pare sloganul lor…

Comments
4 Responses to “Mulţumesc, Enel!”
  1. Andra spune:

    Pur si simplu am ras in hohote. Scuza-ma, e Romania !!! DAAAAAA

  2. Roxana spune:

    M-am săturat de concluzia asta, sincer!

  3. Cristina Vulturar spune:

    Sa nu uitam ca, totusi, exista protectia consumatorului si ca, oriunde in lumea asta, chitantele se pastreaza, pana la urmatoarea chitanta. Pe ea scrie intotdeauna soldul precedent. Daca nu a fost platita la timp… chitanta se pastreaza pana la plata la zi. Cat despre incompetenta, nervi, „servicii de rahat”, e monopol, e adevarat, dar exista cateva solutii: protectia consumatorului si chiar un avocat. Sigur asta cere timp si ceva bani, dar daca nu face nimeni nimic niciodata, atunci sigur foarte putine se vor schimba. O agentie de asigurari a refuzat sa plateasca unui prieten intreaga reparatie a unei masini, desi avea full casco. I s-a spus ca trebuie sa suporte el 54 de milioane. S-a rezolvat rapid cu un avocat, cu 4-500 lei onorariu. O zi frumoasa!

  4. Jean spune:

    Ţară de căcat…cu oameni de căcat…Pă bune…aşa este !!!…
    …şi mă mândresc că sunt ŞI EU pe aici…

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
