Fara fisa de Inmatriculare, Fara Rca!

Zilele trecute un amic si-a luat o masina la mana a doua si a tot amanat inmatricularea pe numele lui. Fostul proprietar mai avea asigurare la ea cateva zile si asta a cazut tocmai bine pentru ca a folosit-o pe cea veche. Toate bune si frumoase , doar ca stiind ca in 2 zile ramane fara, hai sa ii incheiem rca-ul daca tot voia sa o foloseasca. I-am sugerat sa cautam pe net o varianta ieftina si sa vedem ce asigurator ofera cel mai bun pret, urmand sa mergem direct la “sursa”. El a insistat in schimb ca nu are timp de asa ceva si chiar daca nu prea are incredere la online, de data asta o sa apeleze la el. Am intrat noi pe site-ul unora de la rca ieftin si am gasit o varianta buna la Omniasig. Nici ca a mai stat pe ganduri, am facut comanda si am asteptat sa fim sunati. La 10 minute primim telefonul si ne spune ca e nevoie de fisa de inmatriculare ca sa o poata emite. Am incercat noi in fel si chip sa rezolvam altfel, dar nu a mers, asa ca i-am zis ca vom reveni cand o vom avea. Dar de unde ? Mergem direct la Omniasig la noi si rezolvam treaba imediat. Surpriza, si aici ne cereau fisa de inmatriculare. Se pare ca nu avem de ales, daca vrem sa fie o asigurare rca emisa correct este necesara fisa aceasta, pe care am inteles ca ti-o da fostul proprietar si mergi cu ea la finante sa inregistrezi masina pe numele tau. Nu stiam de asta, asa ca ne-am informat pe net si am dat din intamplare de blogul tot celor de la rca ieftin, unde explica exact care sunt pasii pentru inmatriculare si am aflat de decizia Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor asupra acestui document, pe care daca nu il arati la emiterea rca-ului, prcatic asigurarea nu este valabila.

De aceea, va recomand si voua sa va informati inainte de a cumpara un rca, pentru ca unii il pot emite, dar fara simtul responsabilitatii,iar asta va poate costa !

Comments
4 Responses to “Fara fisa de Inmatriculare, Fara Rca!”
  1. Kim spune:

    Credeam ca cei de la Astra au preturile mai ok. Oricum, mie nu mi-au cerut pana acum fisa de inmatriculare…

  2. Roxana spune:

    Hmm, lucky you. Alţii au păţit-o.🙂

  3. Antonia spune:

    Cat de mult ne ajuta internetul. Bineitneles, daca vrei sa cauti, gasesti. Am si eu pe cineva care a avut aceeasi problema. E bine de stiut pe viitor.

  4. Mary spune:

    Buna
    Eu am cumparat o masina de la Timisoara si nu am incheiat decat contractul de vanzare cumparare,tipa care a intocmit actele ne-a zis ca fisa de inmatriculare nu ne mai trebuie ,e suficient pentru inmatriculare Certificatul de atestare fiscala pentru pers fizice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.A mers cumparatorul din nou sa se intereseze si i s-a spus ca nu e nevoie.Din cate am inteles in Iasi este necesara acea fisa de inmatriculare.A mai trecut cineva printr-o situatie similara?

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
