De-ale bărbaţilor

Sunt unele lucruri pe care nu o să le înţeleg şi la care pot fi sigură că nu m-aş pricepe vreodată, chiar dacă 90% dintre prietenii mei sunt de gen masculin, chiar dacă îmi place berea şi fotbalul din afară. Mă refer aici la cazinouri, pariuri sau jocuri de noroc. Lăsăm deoparte aici serile de poker cu gaşca, unde jucam pentru amuzament şi dinamica grupului. 

Pariurile sportive – un fel de “We are the Champions”. 2004, liceu. Ne adunăm o mână de oameni şi mergem într-un fel de pub pentru a juca biliard. La intrarea în clădire exista un oficiu pentru pariorii de rând. Pe vremea aia, încă ţineam cu Rapidul şi îmi purtam cu mândrie fularul. N-am înţeles niciodată exact sistemul de pariuri. Un fost îmi explica prin 2009 că de fapt, la un moment dat, dacă pariezi constant şi ţinând cont de nu ştiu ce criteriu, nu ai cum să pierzi. Cel puţin îţi scoţi banii. Oricum,  anii au trecut şi acum totul se poate realiza online, cu tot felul de sisteme de bonus pariuri. Aşa că presupun şi acum că toată lumea iese cel puţin pe zero…

Cazinourile – un fel de “I’m feeling lucky”. Cazinourile nu sunt pentru oamenii extrem de raţionali, cu buget restrâns şi stimă de sine scăzută, chibzuiţi şi nefericiţi. Nu, clar nu. Dacă faci parte dintr-o categorie anterior enumerată, atunci nu ai ce încerca măcar. Te vei simţi destul de “înfrânt”. Deşi mulţi merg pe seama norocului, nu înseamnă că dacă nu crezi în aşa ceva, nu vei avea succes. Cine ştie… Îl am ca exemplu pe un prieten apropiat care într-o perioadă vizita des cazinourile din Bucureşti. A încercat, desigur, şi un cazino online. Mai târziu a şi ajuns să lucreze vreo 3-4 luni pentru unul. Apoi l-au dat afară, probabil rămăsese fără “noroc”.

Cum spuneam şi la început, sunt unele lucruri la care pur şi simplu nu mă pricep. Cele mai sus enumerate sunt incluse în listă. Sau poate nu vreau să mă pricep…

 

 

Comments
3 Responses to “De-ale bărbaţilor”
  1. Doru spune:

    Ai scris ma gandesc de pariuri sportive pentru ca te gandeai la inceperea Campionatului European de fotbal .

    Cei ce pariaza intra cu ideea de a juca cu strategie si sfarsesc in a pierde de placere .

  2. Roxana spune:

    @Doru: Posibil. Nu mă tentează pariurile sportive în general.🙂

  3. Just me spune:

    Sau poate n-ai incercat!… Niciodata nu-i prea tirziu.:)

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
