Femeile, Sportul si Campionatul European de Fotbal 2012

 Ştiu că probabil este greu de crezut că aceste două concepte s-ar împăca în acelaşi spaţiu şi timp, dar de ce nu, trăim în timpuri în care trebuie să fim cât mai open-minded şi să credem că totul este posibil.

Da, sunt femeie şi îmi place sportul. Aş prefera oricând să ies la o bere şi la un meci cu băieţii decât să mă plimb prin magazine cu fetele şi să alerg după haine. Şi totuşi nu pot spune că viaţa agitată a Bucureştiului şi lipsa timpului îmi permit să desfăşor liberă măcar una dintre activităţile sus-amintite. Partea bună e că există întotdeauna posibilitatea de a afla de pe Internet tot felul de stiri din sport şi de a fi mereu informată în legătură cu sporturile preferate. Aici aş include câteva ştiri din fotbal, baschet, volei, tenis.

Cât am fost studentă în Iaşi, de exemplu, nu am ratat nicio adunare pentru vreun meci de fotbal, iar cea mai tare experienţă a fost probabil Campionatul Mondial de Fotbal din 2010, când a câştigat Spania. Bucuria mea, pentru că nu aş fi ţinut cu Olanda nici moartă. Din motive personale, evident.

Anul acesta, în vară este Campionatul European de Fotbal, ediţia a 14-a. Ţările-gazdă vor fi Polonia şi Ucraina. Ca la fiecare campionat, suporterii vor paria pe echipele favorite, în speranţa să împartă cu ei victoria şi, de ce nu, şi câţiva bani în plus. Noutatea Europenelor din acest an este că se vor putea face şi pariuri pe mobil. Şi cum mai toată lumea are smartphone-uri, nu mulţi vor trebui să se mai mişte până la casele de pariuri sportive.

N-am să mă bag la pariuri. Sunt eu statistician, dar sunt şi femeie, iar prin definiţie aş da-o în bară şi aş pierde banii. Aşa că anul acesta, în ceea ce priveşte sportul rege şi Europenele, am să mă limitez la o ieşire într-un bar cu plasme de calitate, bere bună şi companie plăcută, pentru a viziona meciurile. 

Comments
One Response to “Femeile, Sportul si Campionatul European de Fotbal 2012”
Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] colectionara  diversediversificate rebelul  madalinaciucu  elenaniculescu  literesicifre  roxana   viorica  bibliodevafiliala3  fewstuff   florina  lunapatrata  teonegura  mariabarbu  […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
