Fara pereche pentru #femei

Un zâmbet a apărut pe chipul ei ca şi cum l-ar fi scos direct din geantă şi l-ar fi agăţat acolo.” Loma Chandler

 Îmi place să cred că în societatea de azi femeia se respectă, nu doar prin atitudine şi gândire, ci şi prin ţinută şi aspect fizic. Şi între noi vorbind, ca femeie nu poţi avea niciodată suficienţi pantofi sau suficiente genţi.

Statisticile din US&UE arată că în ultimii 5 ani industria genţilor şi poşetelor s-a dezvoltat cu peste 2.4%, iar trend-urile actuale tind către genţi si posete handmade, cât mai originale şi cât mai pretabile atât în context business, cât şi casual. Publicul-ţintă al poşetelor rămâne femeia între 15 şi 35 de ani, adică tinerele domnişoare şi doamne.

Şi pentru că suntem la capitolul genţi şi accesorii pentru femei, azi am să vă prezint un model cu design foarte simpatic şi elegant, în acelaşi timp: genţile şi portofelele din piele Anuschka.

 

Iată câteva motive pentru care mi-aş face cadou sau aş accepta un astfel de cadou ca femeie:

1)      Genţile sunt din piele naturală, prin urmăre au o durată mare de “viaţă”.

2)      Au un design elegant şi frumos în acelaşi timp, adică se pretează la aproape orice ţinută.

3)      Genţile sunt handmade, ceea ce mă face să simt că geanta respectivă a fost creată pentru mine.

4)      Desenele sunt realizate manual. Asta înseamnă că îmi fac un serviciu mie, dar şi societăţii, susţinând tinerii designeri talentaţi.

5)      Sunt practice. Au compartimente pentru telefon mobil, monezi, port-chei, tot felul de buzunare, iar cureaua de umăr este ajustabilă. Asta înseamnă că în geanta mea nu va fi haos şi nu voi pierde timp căutând cine ştie ce document, telefon, obiect, pix ş.a.m.d.

6)      Raportul calitate-preţ este foarte ok, ceea ce înseamna că investiţia îşi merită banii.

Dacă v-am trezit interesul, vă las să admiraţi modelele de primăvară şi vară pe site-ul iLUX.ro , care pentru prima oară in Romania prezintă colectia de genţi şi portofele Anuschka ce îşi merită numele, adică “fără pereche” în indiană.🙂

Comments
4 Responses to “Fara pereche pentru #femei”
  1. moodoptimizer spune:

    Dragut site-ul🙂

  2. HRISTOS A INVIAT!
    Paste Fericit si luminat impreuna cu cei dragi!
    Interesant site-ul cu genti, dar are niste preturi……. :)))))))

  3. Iubitor spune:

    Am si eu ceva de spus, insa nu vreau par rautacios(mitocan), femeile se aranjeaza… dar cate dinte acestea pun accentul si pe kg?
    Adica sa vreau sa spun ca unora nu le-ar strica sportul, insa stau si petrece ore in sir in fata oglinzi…

  4. Roxana spune:

    E problema lor dacă fac sport sau nu. In articolul ăsta nu am pus accent pe kilograme, ci pe accesorii.😉

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
