Despre patul de acasa

O ştiţi pe-aia cu „Nicăieri nu-i ca acasă”? Pe lângă asta, aş mai adăuga faptul că niciun pat nu se compară cu cel de acasă.

Mie una îmi place să dorm pe saltele comode. Acasă am ce saltea şi pat vreau eu. Asta pentru că e acasă.
Dar am 4 ani de când am plecat din oraşul natal şi din casa părintească. Şi în 4 ani am schimbat destule paturi şi destule „case”, de la cămin la apartamente.

De vreo lună m-am mutat pe Magheru. N-am ce zice, e frumos. Cel puţin nu am blocuri în stânga, dreapta, faţă, spate. Mai am şi o şosea, mai văd şi o casă ori vreo clădire cu arhitectură veche. Pentru că vreau să mă simt ca acasă, am de gând să mai schimb vreo 2-3 lucruri. Mă gândesc şi la o saltea pentru pat.

Dar cum nu am timp să umblu prin magazine ori pe la Ikea, prefer varianta cu cumpărăturile de pe Internet. Şi cel mai simplu e să cauţi un magazin cu saltele online, unde poţi vizualiza modele diferite, mărimi diferite, culori ş.a.m.d.

Acum nu ştiu cât de eco sau bio mă pot numi eu, dar am văzut că există mai nou pe piaţă şi saltele bio care arată foarte ok şi par confortabile, aşa că s-ar putea să achiziţionez şi eu una pe viitor.

Important e să mă simt bine, să mă simt ca acasă. Iar aici intră şi un somn liniştit şi odihnitor într-un pat comod.

Comments
4 Responses to “Despre patul de acasa”
  1. bgky spune:

    Aici ai foarte mare dreptate! 😀

  2. UmbraUnuiNor spune:

    „Nici un pat nu se compara cu cel de acasa” spuneai tu: eu as spune altfel, mai ales dupa cei aproape 9 ani petrecuti departe de patul meu care mi-a indulcit noptile aproximativ 21 de ani, ar suna cam asa: „Orice pat e bun daca il ai”.

  3. skytracer spune:

    Daca patul are o saltea comoda si este suficient de mare sa ma pot intinde in el, nu trebuie neaparat sa fie acasa :)), cel putin asa sunt eu…

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] cella   flaviusobeada    madelin  turistclujan  diversediversificate   naomikko   pierdutaprintreranduri   cititordeproza   zamfirpop   blogulise  convietuire   almanahe  lunapatrata teonegura  […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
