Pantofii sport, my love

Îmi place să mă plimb. Îmi place să alerg prin parc. Îmi place să fac sport, atunci când situaţia mi-o permite. Îmi place să mă simt bine.

Ce legătură are asta cu postarea de mai jos? Sigur, nimic la prima vedere. Aşa că azi am să vorbesc puţin despre adidasi şi pantofi sport. Cum spuneam, îmi place să mă simt confortabil în ceea ce port şi încalţ. Iar uneori mă satur de pantofi cu toc, cizme de nu ştiu care. Uneori, mă satur şi de ţinute elegante sau de business.
Şi-atunci, dacă am şi câteva ore libere la dispoziţie, mă îmbrac sport şi încalţ perechea mea de puma pentru o plimbare prin parc.

Cel mai amuzant a fost în momentul în care a trebuit să-mi reînnoiesc perechea de pantofi sport. Parcă nu mă simţeam bine ştiind că nu mai am aşa ceva în casă. Aşa că am dat fuga la primul magazin cu articole sport şi i-am găsit: comozi, potriviţi, de calitate. Cred că filmuleţul de mai jos descrie destul de bine „căutarea”. Enjoy!

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
