Monolog *experimental*

(Un fragment de acum 2 ani, în curs de reeditare.)

 

Vineri – o zi ca oricare alta.

Ceasul din cameră îmi indică nervos 3:22. Posibil să se facă 5 dimineaţa până termin ceea ce vreau să scriu. Aşa sunt eu: când vine vorba de cuvinte scrise unei singure persoane, mă împotmolesc. Pot scrie uşor pentru un milion de oameni, dar nu o pot face doar pentru Tine. O scrisoare. Cât de greu poate fi? Mă aşez, redactez frumos negru pe alb, mă semnez şi o trimit prin poştă.
(scrie Te ador! pe fila albă şi semnează-te!)

Tu… de nu ai citi-o, mi-ar fi atât de simplu. Dar o citeşti. Sigur. Singur. Sorbi fiecare cuvânt aşternut pe paginile albe. Dimineaţa, în timp ce-ţi bei pe fugă cafeaua. Seara, obosit după o zi agitată.

Ai intrat în viaţa mea acum (2) * ani. Un arc de lumină. Era întuneric, iar Eu trăsesem şi mai tare cortina. Scena vieţii nu voiam să o împart cu nimeni. Îmi promisesem că e mai bine să sufăr singură decât să sufăr alături de cineva. Mereu mă simţisem singură. Chiar şi-atunci când eram cu cineva…

Dar TU…Tu m-ai făcut să-mi încalc principii şi promisiuni şi să-mi doresc pe cineva alături. Psihic. Fizic. Afectiv. M-ai învăţat că oamenii işi caută perechi de unghiuri complementare: ea – buza de sus care-ţi completează expresia unui zâmbet sincer. El – mâna care-ţi strânge pumnul tremurând în palma-i mare; umbra care te fereşte de soarele agresiv de vară; haina care-ţi ascunde trupul firav din calea zăpezii in nopţile de iarnă.

Echilibru: nici prea multă lumină, nici prea mult întuneric.

Comments
2 Responses to “Monolog *experimental*”
  1. beny spune:

    Ar trebui ca cineva sa iti spuna ceva sa te indrume sa te grabeasc sau sa iti raspunda la multimea de intrebari fara numar?/??/
    http://sandruben.wordpress.com/

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
