Sustin AlexDimaPhoto la #blogjuan

Nu ştiu câţi dintre cititorii mei au auzit de competiţia #blogjuan. Despre ce este vorba? Ei bine, Danone Cremosso i-a provocat pe bărbaţii blogosferei la un concurs, pentru titlul de Romantici şi Amuzanţi.

Aşa că vreme de câteva săptămâni, bloggerii s-au întrecut în a demonstra întregului online românesc cât de amuzanţi sau romantici pot fi ei, în felul lor. S-a lăsat cu promovări puternice pentru voturi. În final, s-au calificat câte 5 bloggeri pentru fiecare dintre cele două categorii.

Am încercat să fiu extrem de discretă în ceea ce priveşte faptul că fac parte din juriu, purtând eticheta de „incoruptibilă„. Până acum mi-a mers de minune. Aşa că am decis să susţin, din proprie iniţiativă pe unul dintre finalişti.

Numele lui este Alex Dima, are 18 ani şi un talent extraordinar în ceea ce priveşte fotografia. Pe Alex nu l-am cunoscut niciodată faţă în faţă, deşi îmi va fi dat cândva. Însă l-am cunoscut prin fotografiile realizate, prin ideile novatoare, prin ciripelile lui de pe twitter, prin activitatea de pe contul de facebook.

Ce avem în comun noi doi şi de ce îl susţin?
Simplu. Încep cu pasiunea pentru fotografie. La mine va rămâne un hobby la care apelez uneori, la el este o profesie şi un talent ce merită cultivat. Însă la bază ne leagă pasiunea pentru fotografie.

Alex are 18 ani. Iar mie, la vârsta pe care o are el acum mi-a fost dat să vizitez capitalele Europei şi câteva oraşe importante. Printre ele se numără şi Parisul. Da, Parisul! Aş vrea să îl trimit acolo pe Alex, să facă cele mai frumoase cadre şi să ni le împărtăşească tuturor. De ce? Pentru că Alex e un tânăr care ne poate învăţa cum să fim romantici. 
Iar aşa cum a spus şi el, „romantismul te face unic în felul tău, indiferent dacă eşti bărbat sau femeie, tânăr sau bătrân, blogger scriitor sau fotograf.

Ce spuneţi, mă ajutaţi să îl trimit pe Alex Dima la Paris? (:

Comments
7 Responses to “Sustin AlexDimaPhoto la #blogjuan”
  1. Se pare ca are din ce in ce mai multe sustinatoare😉 sa speram ca il trimitem la Paris😀.

  2. Roxana spune:

    @Roşcata: Viitorul sună bine.😀

  3. Alex Dima spune:

    Mulţumesc foarte mult! Este foarte frumos articolul şi chiar m-a emoţionat!

  4. Roxana spune:

    @Alex Dima: Always, kiddo. >:D<

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Roxana, nu am ajuns la Paris, însă eu sunt foarte fericit. Am învățat ceva din campania aceasta, și anume faptul că blogosfera este mult prea frumoasă pentru a renunța vreodată la ea. Vă mulțumesc. ,,Alex are 18 ani. Iar mie, la vârsta pe care o are el acum mi-a fost dat să vizitez capitalele Europei şi câteva oraşe importante. Printre ele se numără şi Parisul. Da, Parisul! Aş vrea să îl trimit acolo pe Alex, să facă cele mai frumoase cadre şi să ni le împărtăşească tuturor. De ce? Pentru că Alex e un tânăr care ne poate învăţa cum să fim romantici. ” Continuare  […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
