Laptopul in viata mea

La o oră târzie în noapte se pare că nu am somn, dar am chef să vorbesc despre laptopul din viaţa mea. 

Nu am să vorbesc neapărat despre laptopul meu, ci discuţia va gravita în jurul ideii de a deţine un laptop şi de a ne bucura fiecare dintre noi de avantajele oferite. Trebuie să recunosc, a fost poate cea mai bună alegere, în urmă cu aproape 3 ani, să achiziţionez un laptop, destul de tare la vremea lui.

Eram obişnuită înainte cu sistemele desktop, care ofereau şi ele avantaje. Dar problema cea mai mare consta în mobilitate şi spaţiu ocupat. Am stat 2 ani la cămin, unde îmi era imposibil să creez destul spaţiu pentru un sistem desktop. Aşadar spaţiul mic disponibil şi nevoia de a lua informaţia din calculator cu mine m-a determinat să accept laptopul în viaţa mea. Ceea ce am şi făcut, nu înainte de a intra online şi a vizualiza ofertele disponibile. Găsisem la vremea respectivă ceea ce aveam nevoie: un site similar cu Magazin online Mediadot.ro. Bineînţeles, am căutat cea mai bună ofertă, am studiat raportul calitate-preţ, am citit toate review-urile posibile româneşti şi din străinătate.

Laptopul este acel obiect tehnologic indispensabil pe care nu îl poţi lua doar aruncând un ochi. La fel ca şi maşina, trebuie să existe un fel de compatibilitate între user şi gadget. Şi asta căutam şi eu: ceva care să mă reprezinte, să îmi placă, să fie bun şi să îşi merite banii.

Însă anii au trecut, au fost neiertători nu doar cu noi, ci şi cu tehnologia. Iar laptopul din viaţa mea a început încet, dar sigur să dea semne de oboseală. Recent, am început să mă interesez de o nouă „bijuterie”, care să mă ajute în continuare să-mi câştig bănuţii lunar, să îmi îmbogăţesc cultura şi cunoştinţele din domeniul profesional, să mă însoţească oriunde merg. Şi Packard Bell pare să se complacă nevoilor mele.

Cine ştie, poate pe viitor el va deveni noul laptop din viaţa mea.

Comments
6 Responses to “Laptopul in viata mea”
  1. laurentziu2 spune:

    Da-mi-l mie p-ala vechi si i-ati unul nou :))

  2. Aici pot sa comentez , da ? Packard Bell, hmm ?

    Linkul tau prezinta mai multe modele de diferite componente asa ca o sa ma rezum la a comenta pe baza firmei.

    Ai feedback pentru astfel de laptopuri? Stii daca sunt eficente si stabile ? Nu este de ajuns un set de componente puternice pentru a face un laptop bun. (vezi cazul Acer care se incingeau foarte tare si crapau ). Mai multe detalii direct la purtator🙂

    http://forum.notebookreview.com/packard-bell/35378-packard-bell-notebooks-they-any-good.html

  3. Roxana spune:

    @Mihai: acum ce să zic, părerile sunt împărţite.😀

  4. razvanserbu spune:

    Incearca si Asus, Toshiba Lenovo sau HP. Daca te tine buzunarul nici un Sony nu e de lepadat. Elimina Dell si Acer daca nu vrei sa plangi mai tarziu. Packard Bell-ul e OK la pretul lui

  5. krossfire spune:

    Packard Bell sunt Acer (e o divizie separata, dar au aceleasi componente).

    Majoritatea laptopurilor sunt facute de Compal sau Quanta. Dupa tone de experiente neplacute cu Toshiba si HP, recomand cu caldura Asus (dar peste 20 milioane). Racire impecabila. Reclama sau nu, articolul ridica o problema serioasa legata de modul in care se cumpara laptopuri in Romania si anume pe baza de recomandarea unui brand. Asta-i motivul pentru care sfatul anterior trebuie ignorat: search for your favourite model😛

  6. Roxana spune:

    @Krossfire: True. Mulţumesc pentru recomandări.😀

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
