directia: #bucuresti

În 4 zile aterizez în Bucureşti. 

Mă îngrozeşte faptul că într-un geamantan va trebui să îmi pun hainele pe o lună, cărţile preferate, papuci, make-up etc. Imi doresc pentru prima oară în viaţă să mă fi făcut mama băiat. Mi-ar fi încăput lejer un aparat de bărbierit, o spumă de ras, un şampon, un deo, un parfum, 2 perechi de papuci, 2 de pantaloni, 3 tricouri şi hai să zicem un costum pentru admitere.

Dar nu… Unde naiba îmi vor încăpea 4 perechi de papuci, 2 tipuri diferite de şampoane, loţiuni şi creme pentru păr şi corp, parfumuri, deo, spray-uri, prosoape, lenjerii de pat, uscător de păr, placă pentru întins părul, trusă de machiaj (mai nou folosesc, în speranţa că voi arăta şi eu mai matură la admitere şi interviu), cel puţin 10 bluze, pantaloni sport, blugi, pantaloni la dungă, cămăşi, geacă de vară, eşarfe, bijuterii, insulină, medicamente, căcaturi…

Îmi vine să mă împuşc. M-aş duce în tenişi sau în bocanci, cu o bluză largă şi o pereche de blugi evazaţi. Aşa m-aş duce la admitere, la interviu. Dar cum în România se pune preţ pe haină şi nu pe om, mi-e imposibil. Risc să mă văd dată afară din instituţie. În plus, sunt femeie şi ar trebui să arăt asta în societate.

Pff… Numai eu trec prin aşa ceva? 😦  

Comments
20 Responses to “directia: #bucuresti”
  1. addicted spune:

    Pfff dar tu ai putine. :)) Pe noi ne iau parintii mei cu masina ca avem atat de multe incat singuri nu ne descurcam dar na suntem doua persoane si automat hainele-s mai multe ,la fel si produsele ..
    Pana acum am 4 genti mari pregatite si pe langa astea urmeaza unitate, monitor, imprimanta, boxe ..oh haapy happy joy joy. 😆

  2. Roxana spune:

    @Addicted: :))) stai liniştită, mai fac un drum acasă la sfârşitul lunii septembrie. Şi în octombrie sper să vină careva de acasă cu maşina să îmi aduc restul de haine. Am zis doar pentru o lună deocamdată.
    Nu ştiu de ce, but I feel you. Când eram în Iaşi şi m-am mutat de la un apartament la altul, abia mi-au incăput toate ale mele într-o maşină. 😀

  3. Eu daca ma mut fara 3 masini nu scap, ca deh, am placa, bicicleta, frigider, cuptor cu microunde, aspirator, masa de calcat, uscator si 2 cutii cu cacaturi. Asta toate in fara de 2 geamantane de haine, laptop, boxe si citez „cacaturi” :)))

  4. Roxana spune:

    :))) Deci… căcaturi. :))

  5. Suicide by star. spune:

    „2 perechi de papuci, 2 de pantaloni, 3 tricouri şi hai să zicem un costum pentru admitere.” :))) trec prin mai multe haine în 4 zile. :)) Trebuia tu repede să fii sexistă. Huo. :))

  6. Tzontonel spune:

    Sa stii ca sunt multi baieti care pentru o noapte de „cazare” isi iau sifonierul de haine dupa ei. Numa’ bine Roxy-Rox si multa sanatate.

  7. Roxana spune:

    Hey, copilu’. Multumesc, la fel. Take care. 🙂

  8. DianaEmma spune:

    Probabil trec mulți prin așa ceva.

    Sper să se termine cu bine pentru tine. 🙂

  9. Roxana spune:

    @Emma: Thanks. 😀

  10. Roxana spune:

    Speechless? :))

  11. Sorin spune:

    Vinde tot ce ai, si te duci numai cu portofelul. Te apuci de cumparat de acolo ce ai nevoie. 😉

  12. Roxana spune:

    @Sorin: Nu cred că e o soluţie bună asta, ies în pierdere. :))

  13. Roscata spune:

    Stiu cum e cu mutatul… in 4 ani m’am mutat de vreo 7 ori. De fiecare data trebuia sa fie cate o cutie sau geanta in plus :)).
    Succes… e musai sa iei mai multe genti, nu numai una ;).

  14. Roxana spune:

    @Roşcata: Iau doar un geamantan şi geanta de laptop. Ajunge. :)) Dar mulţumesc pentru info.

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] într-un fel sau altul. Număram pe degete persoanele pe care le cunoşteam aici. Uitându-mă în urmă cu trei luni, pot să spun că mi-am făcut griji degeaba. Dezamăgitor pentru un psiholog, nu-i aşa? Dar […]

  2. […] toamna lui 2011. Septembrie. Aveam câteva zile de când mă mutasem oficial în Bucureşti. Luasem admiterea şi eram mândră masterandă la Universitatea din Bucureşti. […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
