Sa nu crezi nimic…

Ştii, inima îţi batea mai tare când eram lângă tine, parcă simpla mea prezenţă iţi aducea linişte.
Acum e doar o amintire rătăcită in trecut, in clipa plăcerii.

* * *
Prezenţa mea îţi banaliza bătăile vieţii, făcea ca orice venă să fie îmbibată de sângele comun. Tu eşti mai presus de cuvinte zeul propriu la care te închini în orice dimineaţă de luni.
Ţi-ai măsurat vreodată inteligenţa? Sau ţi-e teamă că e supranaturală? E mai mult ca sigur, pentru că m-a atras ca un magnet. Hai să nu vorbim despre trup ori suflet, despre frumuseţe. Hai să vorbim despre noi: ce-am fost, ce suntem, ce vom fi. Avem trecut, prezent şi viitor în palme. Şi ce facem cu ele? – Le zdrobim.


* * *

Şi-acum sugrumi vraja ce ne lega, acum trezeşti la normal inima ce bătea pentru tine.
Ştergi fără regret, fără lacrimă prezentul şi închizi viitorul în cuşca trecutului.

Şi pentru ce? Pentru tine…

__________
Iulie 2009. Readaptat august 2011.
 Multumiri lui IMC pentru sugestii si editari.

Comments
9 Responses to “Sa nu crezi nimic…”
  1. daninho spune:

    trista rau povestea?

  2. Roxana spune:

    Nu ştiu. De ce mă întrebi? :))

  3. Suicide by star. spune:

    Priveam odata cerul noptii si strangeam o mana. I-am privit chipul si am vrut sa zambesc..dar m-am oprit. Stiam deja ca vine mereu o zi cand iti dai brusc seama ca iubirea nu mai e acolo. Si o cauti prin toate cotloanele fiintei tale..si desi stii ca nu mai e acolo..o cauti oricum. Si mai trist e ca nu stii exact pe unde sau cand ai pierdut-o..sau cine a luat-o..sau pe cat ai vandut-o. Si atunci am strans un pic mai tare mana si mi-am dorit stupid, copilareste ca cineva sa strice ceasornicarul lumii si sa ramanem pentru vesnicie acolo..copiii rataciti ai clipei.. orfanii unei noptii in care ma iubeai si te iubeam.. si nu eram eu si tu..eram doar noi.

  4. Roxana spune:

    @S.S.: Îţi fac cont pe blog? Deşi ar trebui să-ţi schimbi genul. But you can always be my gay best friend.😀 *hugs*

  5. Suicide by star. spune:

    @Roxana : Sure thing. *hugs*.😀 Acuma recitesc si eu ce am scris..I blame the night.😛

  6. Raluca Mihai spune:

    Imi place… scrii bine🙂 Raluca

  7. Roxana spune:

    Mulţumesc.
    Am să intru şi pe la tine zilele astea.😀

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
