#photoshop #fail

Făceam „web surfing” zilele trecute, în speranţa să îmi găsesc o rochie casual, de zi, neagră, care să nu aibă totuşi tentă de înmormântare.

Uitându-mă peste imaginile cu modelele de rochii, dau peste una în care aparent  picioarele aparţin unui manechin de plastic, iar partea superioară este umană.

Cum se aşteaptă site-ul respectiv să aibă clienţi şi cumpărători fideli, dacă nu pot oferi nici măcar o imagine de calitate sau nu îşi pot permite un manechin uman să le pozeze în ţinute?  

Mi se pare mie sau unele magazine online din străinătate reflectă amatorism de comerciant ambulant?

Nu aş vrea să dau vina doar pe cei ce deţin magazine online, poate că ar trebui să mă leg puţin şi de „experţii în Photoshop„.

Ce se întâmplă atunci când toţi se dau experţi în prelucrare Photoshop?
Răspunsul îl veţi găsi în partea dreaptă.

Ce se întâmplă atunci când cauţi „Photoshop experts” pentru 2000+ imagini ce necesită editare, dar plăteşti extrem de prost?
Răspunsul îl veţi găsi în partea dreaptă.  

Ce se întâmplă atunci când nu ai ochi pentru detaliu
Din nou răspunsul îl veţi găsi în partea dreaptă. 

Comments
7 Responses to “#photoshop #fail”
  1. Marius Sescu spune:

    Poate era un magazin online pt invalizi, cu modele idem.🙂

  2. Roxana spune:

    Cine ştie… Oricum m-a făcut să nu cumpăr vreodată de pe site-ul lor, deci dacă îşi doreau să fugărească potenţialii cumpărători, mission accomplished. :))

  3. Se intampla si la case mai mari – in urma cu cateva luni am trimis o observatie la lantul de magazine „dm-drogeriemarkt” despre reflexiile in afisele lor care ocupau cate jumatate din fatada mall-ului din piata unirii.Saracii au incurcat o reflexiile cu umbrele – la ei sunt tot una.

    Raspunsul a sunat ceva de genul: „Va multumim foarte mult pentru interesul dumneavoastra fata de imaginea firmei noastre si pentru faptul ca ne atrageti atentia asupra punctelor care trebuie ameliorate.Ne bucuram sa pastram un dialog deschis cu clientii nostri si de aceea tinem sa va multumim pentru e-mailul trimis.Va asiguram ca vom incerca cat mai mult sa ne imbunatatim reclamele publicitare astfel incat ele sa exprime corect ceea ce dorim sa transmitem clientilor actuali si viitori.

    Cred ca ai observat sarcasmul din acest raspuns.Needless to say ca au schimbat reflexiile iar acu afisele lor arata bine conform exemplului pe care l-am trimis dumnealor.

    Eh, intorcandu-ne la imaginea de aici, sa stii ca e chiar ok, bucura-te ca au nimerit macar dimensiunile.Personal nu m-ar fi mirat daca erau in alta pozitie sau erau de cangur.

  4. Roxana spune:

    @Alex: :)) deci în Bucureşti o să am parte de lipsă de profesionalism pe toate gardurile, nu? Good to know.
    Da, ok, au nimerit dimensiunile, but still… Se aşteaptă să vândă produsul când arată aşa ceva publicului? Adică ar trebui să ştie că prima impresie poate decide dacă afacerea ta va avea succes sau dacă va fi un failure.

    Dar ce ştim noi, right?🙂

    p.s. Mă bucur că ai revenit pe aici.

  5. Fara luciul de pe picioare as fi glumit ca s-a bronzat in rate :))

  6. Oana S. spune:

    A bit creepy…

  7. Roxana spune:

    Da, asta a fost şi reacţia mea. :))

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
%d blogeri au apreciat asta: