Eleganta feminina si tinuta ideala

Intotdeauna am fost pro-eleganţă. Nu contează dacă femeia e îmbrăcată într-un costum clasic, cu tentă masculină sau dacă preferă rochii elegante, important este ca ţinuta să fie pe aceeaşi lungime de undă cu atitudinea.

Eleganţa femeii este redată cel mai bine prin feminitate, fie că ne referim la viaţa cotidiană, de zi cu zi sau la evenimente exclusive. Din motive precum subiectivismul feminin recomand ca ţinuta femeii să fie alcătuită cel puţin din rochii de ocazie.

Personal, pentru că sunt o persoană nocturnă, puţin certată cu matinalul, prefer evenimentele de seară. Iar din garderoba mea nu lipsesc nici bine cunoscutele rochii de seara.

Totuşi, nu sunt genul care să reziste unei sesiuni de shopping prin magazinele de rochii ieşene, aşa că frecvent apelez la magazine cu rochii online. Recent am descoperit Cristallini.

Ceea ce îmi place la ei este faptul că oferă livrare gratuită a comenzii la domiciliu. În plus, există şi modele de rochii pe placul meu, iar asta este un mare plus, având în vedere că sunt pretenţioasă, iar înălţimea nu îmi permite să port orice fel de rochie sau din orice fel de material. Viaţa la un metru şaizeci e puţin mai complicată pentru femei, nu?

Îmi plac rochiile de seară care „curg” efectiv pe trup. Nici prea strâmte, nici prea largi. Nu aş vrea să nu mă pot mişca, la fel cum nu mi-aş dori nici să par însărcinată cu tripleţi.
O altă pretenţie personală ar fi culoarea: pentru evenimentele de seară, prefer culori precum mov, albastru inchis sau negru. Albul nu mă încântă, mai ales dacă se iveşte vreun accident cu paharul de vin. Am văzut că cei de la Cristallini au şi un model pe albastru. Chiar dacă preţurile nu sunt pentru buzunarele fiecăreia dintre noi, mă gândesc la faptul că uneori merită să investeşti în tine.

Până la urmă, nu e ca şi cum ţi-ai cumpăra în fiecare zi rochii de ocazie.

Comments
7 Responses to “Eleganta feminina si tinuta ideala”
  1. krossfire spune:

    Thumbs up pentru rochii curgatoare🙂

  2. ciprian spune:

    admir indeosebi feminitatea si eleganta la o femeie, pe langa cele 1 mil de alte lucruri😀

  3. Roxana spune:

    😀 mereu ai ce admira la o femeie, nu?

  4. Marycix spune:

    Da, este foarte important cum ne imbracam! Imbracamintea pe care o purtam ne dezvaluie personalitatea!

  5. Roxana spune:

    @Mary: Intotdeauna!😀

  6. Mi-e pofta sa vad pe cineva intr-o rochie de seara!😀

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
