#blogolympics la #iasi


#blogolympics este o intrecere sportivă între bloggeri şi prieteni, întrecere ce va avea loc pe 10 iulie ora 10:00, pe terenurile de baschet (streetball) şi fotbal puse la dispoziţie de Decathlon Iasi.
Evenimentul este realizat la iniţiativa In Oras.ro.



Personal, mi-a plăcut foarte mult ideea, aşa că m-am înscris în echipa FUN FUN FUN a căpitanului Somnulescu.

V-am zis că avem şi tricouri personalizate de Createur?😀

Nu-mi mai rămân prea multe de zis decât că aştept ca suporterii echipei FUN FUN FUN să ne susţină atunci când vom câştiga. 

Blog

Comments
4 Responses to “#blogolympics la #iasi”
  1. Nepoate spune:

    FUN FUN FUN foarte probabil are sa fie

  2. Roxana spune:

    Uh uh, vii să ne sustii?😀

  3. Nepoate spune:

    Apoi daca tot „uhuiesti” asa, poate am sa trag o fuga. Vad eu

  4. Roxana spune:

    Ar fi fain.😀

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
