#blogmeet #iasi nr.33 – post-impresii

Aseară ne-am întâlnit la Pizzeria Mamma Mia, pentru blogmeet-ul cu numărul 33, probabil al 5-lea la care ajung eu, oficial şi neoficial. 

Socializarea a fost punctul forte, tura asta s-a vorbit mai mult decât s-a băut sau mâncat. În principiu, discuţiile s-au axat pe topicuri legate de online, blogosferă, viitoare proiecte şi oportunităţi, colaborări. Nu dau detalii. Din ce am înţeles, ar urma să ne întâlnim cândva să discutăm în detaliu aceste aspecte.

Personal, am rămas puţin dezamăgită de faptul că cei de la Mamma Mia nu ne-au rezervat masa la terasă, aşa cum era stabilit şi a trebuit să suportăm puţin caldura din interiorul restaurantului.
Trecând însă peste acest aspect, a fost per total bine. Mulţumiri lui Mack pentru organizare şi pentru faptul că s-a gândit să scoată bloggerii din casă.

Aştept pozele în care mi-a apărut făţuca fotogenică.🙂

Iar ceea ce a continuat după ce am plecat de la Mamma Mia se numeşte #beermeet în toată regula, alături de Iustin, Pavel, Cipoc,Somnulescu,Julian şi Alex T.. Curios, nu am avut nimic de la bere. În schimb gâtul meu a suferit o transformare majoră din cauza unui frozen drink.

Note to self: beer is good! frozen drink is bad! 

Comments
8 Responses to “#blogmeet #iasi nr.33 – post-impresii”
  1. alexoi spune:

    Hai ca a fost frumos. Si m-am jucat si cu pisica😀

  2. Roxana spune:

    Auch, am uitat să te trec şi pe tine.😀 Imediat. :))

  3. Jteph spune:

    Nice, eu am fost dezamăgit de #springtweetmeet-ul care s-a organizat în Cluj …

  4. Roxana spune:

    N-am ajuns la cel din aprilie. Fiecare eveniment organizat are bune şi rele, se mai întâmplă.🙂

  5. daninho spune:

    pai si pozele unde sunt?🙂

  6. Roxana spune:

    @Dani: pe blogurile băieţilor. :))

  7. somnulescu spune:

    Numai baietii pun poze, ntz.

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
