Femeia si poseta

În ultima vreme simt că lucrurile o iau razna în lumea femeilor. Dimensiunile incep să conteze. S-a dus naibii tot ceea ce însemna „esenţa tare ţinută în sticluţe mici”.

Te duci pe la magazine, vezi super-oferte la haine, la cosmetice, la accesorii şi bineînţeles, la poşete. Şi aici voiam să ajung: poşeta, acea gaură neagră în care intră orice fleac şi cu siguranţă îţi va lua zeci de ani până să descoperi algoritmul perfect de extracţie sau regăsire al obiectului pierdut.

Poşeta e indispensabilă unei femei, de acord cu asta. Hai să fim serioşi, decât să îţi umpli buzunarele cu bani, ruj, pixuri, acte, machiaje, mai bine le pui pe toate într-o poşetuţă. Problema e aşa cum ziceam mai devreme legată de mărime. Nici nu mai ţin minte de câte ori am fost lovită pe stradă de o tanti care îşi căra poşeta de 10 kilograme după ea şi nu era atentă. Sau în mijloacele de transport în comun, când o geantă XXL ocupă un spaţiu de om normal.

Eu una prefer ceva de dimensiuni rezonabile, gen posete plic , unde ai loc să pui un act de identitate, un portofel cu 2-3 carduri, un pachet de şerveţele şi un telefon mobil. Hai fie, o cheie şi un balsam de buze. Poşetele tip plic denotă fineţe, feminitate. În plus, merg de minune şi la ţinute office, rochii de seară sau de zi. Multe dintre ele au şi un lanţ din piele sau metal, deci poţi purta pe umăr poşeta fără să fii nevoită să o ţii în mână.

De ce „suratele” speciei simt nevoia de a apela la genţi şi poşete XXL, pe-asta nu am să o înţeleg niciodată…

Comments
7 Responses to “Femeia si poseta”
  1. addicted spune:

    Eu aveam o colega de faculta ce-si tinea in geanta si placa de intins parul ,pe langa muuuulte alte chestii.. Personal nu suport nici o natie de geanta, daca s-ar putea sa-mi las toate lucrusoarele acasa, telefon, portofel etc. le-as lasa dar nevoia …. Oricum in al meu arsenal se numara doar 3 genti si toate de dimensiuni normale, in nici un caz XXL.
    Si totusi nu inteleg, daca tot cara totul dupa ele de ce nu isi iau un troller?

  2. DianaEmma spune:

    Or fi auzit că, cu cât sunt mai mare poșetele, cu atât par ele mai mici.😀

    Femei care nu știu să aleagă esențialul de luat la ele. Ca alea care merg 3 zile în vacanță cu 2 trollere imense.

  3. Roxana spune:

    @Addicted: Troller. Epic. Ştii că mai sunt genţile alea mari care seamănă cu genţile de voiaj? Am o geantă de-aia de voiaj prin casă unde îmi pun lucrurile pentru 3-4 zile când am de plecat undeva. :))

    @DianaEmma: 2 trollere de dimensiuni mari, presupun?🙂

  4. DianaEmma spune:

    Dulapuri la spun eu.😆 Da, trollere mari. Cum altfel?

    Și eu am observat că acuma sunt multe poșete care concurează cu gențile de mână de voiaj sau cu gențile alea lunguiețe folosite înainte să apară trollerele pe la noi.

  5. krossfire spune:

    Carucioarele rozalii sunt ”the new shit”😛

  6. Roxana spune:

    O să văd de-astea prin Bucureşti, presupun. :))

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
