French moments

Nu, nu e vorba de french kiss, french cuisine sau mai ştiu eu ce french.
Mă refer la melodiile franţuzeşti care uneori, când ai de citit şi sintetizat zeci de articole ştiinţifice în engleză, e ca un fel de salvare.

A ajuns să îmi fie pentru o scurtă vreme o oarecare scârbă de muzica engleză, tocmai din cauza limbii. La cât am de citit şi tradus din engleză în română, English lyrics mă lasă rece şi nu mă mai calmează.

Aşa că de vreo săptămână, printre examene sau restanţă, am decis să ascult câte o melodie în franceză. Una, două. Şi culmea, mă calmează.

Aşa că recomand mai departe colegilor de suferinţă, fie ei de la Psihologie sau altă facultate, o melodie ritmată. (Asta ca să nu spună lumea că mă dau numai ascultătoare de regii muzicii rock. Am decis să fac loc şi câtorva piese de actualitate.)

Comments
2 Responses to “French moments”
  1. Marian spune:

    mai poti cauta Rohff, Soprano, Indila…

  2. Roxana spune:

    @Marian: merci de recomandări.🙂

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
