#Paintball Iasi – editia a 2-a

A fost şi anul trecut şi cred că toţi cei care au participat sunt de acord cu mine când spun că ne-am distrat şi ne-am simţit excelent. Avem şi dovada, e plin facebookul de poze. Oricum, personal îmi place ideea de blogmeet cu iz de vopsea. :) 

Aşa că Viorel ne-a propus să facem o ediţie de Paintball şi anul acesta, duminică 29 mai, orele dimineţii, în pădurea Bucium. Locaţia, echipamentele, 100 bile de vopsea şi instructajul vor fi oferite de către cei de la Iaşi Paintball, la fel ca şi anul trecut. Voi reveni cu detalii despre cum a fost, câte vânătăi am colecţionat tura asta, pe cine am „omorât” şi cine m-a ucis pe mine (staţi la rând). Partea cea mai frumoasă, anul acesta, e că vom fi cel puţin 3 fete care participăm. Poate cu puţin noroc ne însoţeşte şi Iulia tura asta. 

Şi acum, cea mai faină dovadă a distracţiei de anul trecut (+ că am rămas tot roşcată pentru ediţia de anul acesta)… 

Comments
4 Responses to “#Paintball Iasi – editia a 2-a”
  1. Nepoate spune:

    Se anunta distractie, deci nu mai e nevoie sa spun have fun

  2. Roxana spune:

    Thanks.😀

  3. Uite ca nu s-a mai facut….

  4. Roxana spune:

    Mda… s-a amânat.😦

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
