De ziua mea…

* pagină de jurnal

Ieri, 16 mai, la ora 16:16 minute am împlinit 22 de ani. „Două lebede”, cum mi-a zis un prieten la telefon. Urările au curs de la 12 noaptea până la următoarea zi: twitter, facebook, messenger, telefon, sms-uri, face-to-face, felicitări în poştă acasă etc.

Vreau să mulţumesc tuturor pentru urări şi pentru că din memorie sau cu puţin ajutor extern (*gen facebook) şi-au amintit de mine şi mi-au urat un „La mulţi ani!”.

Anul acesta de ziua mea mi-am dorit să nu fiu în Iaşi. Mi-am dorit să nu-mi văd prietenii, să nu văd pe nimeni care mă leagă de oraşul ăsta. Aşa că vineri dimineaţa la ora 6 am plecat cu trenul spre Bucureşti. Nu am anunţat prea multă lume, de fapt doar 2-3 persoane ştiau că vin acolo. M-am simţit foarte bine şi mi-am demonstrat încă o dată că te poţi relaxa şi distra indiferent de oraş sau de oameni.

Ce-mi doresc de ziua mea? Îmi doresc ca într-o bună zi, să ocup locul gol de aici: anul 1989.🙂

Lăsând gluma la o parte, vă prezint o bucăţică de Emotional Rehab pusă în scenă de Cătălin Popa şi colegii de la actorie, cărora le mulţumesc pentru cadou.🙂

 

Comments
10 Responses to “De ziua mea…”
  1. Cristi Mirt spune:

    Sper că mă scuzi că ți-am urat „La mulți ani!” pe mess, dar era singura modalitate pentru mine :p

  2. Roscata spune:

    frumos, felicitari! >:D<

  3. La multi ani scumpa mea! Scuze pt intaziere, dar mai bine mai tarziu decat niciodata!
    Te pup!

  4. Stefan spune:

    Credeam ca mai ai putin si incepi sa plangi de fericire :)).
    Lasand gluma, eu as mai lucra putin la text. Poate chiar, hmm, adaptezi unul din categoria „Ploaia”.

    Tanti Auguri !

  5. rokssana spune:

    la multi,multi ani frumosi🙂

  6. Roxana spune:

    @Cristi: no problem, mulţumesc.
    @Roşcata: thankies. >:D<
    @Paul: Mulţumesc pentru urări, Paul.
    @Stefan: :)) thanks.
    @Rokssana: thankies.😀

  7. Ana. spune:

    la multi ani cu intarziere, roxu!

  8. Roxana spune:

    @ana: Mulţumesc.😀

  9. Ernest spune:

    Multi ani pentru azi, la anul pentu 23. Pana atunci, numai de bine!

  10. Roxana spune:

    Mulţumesc.🙂

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
