În prag de 22…

Note to self…

E ultima mea săptămână de 21 (vârsta). Nu am făcut efectiv ceva interesant. Sau poate că nu are rost să scriu aici despre ce e vorba.

Mi-am dorit să realizez ceva în ultima lună, ceva care îmi va schimba oarecum percepţia asupra vieţii. Un fel de maturizare în 30 de zile. Sună aiurea, dar e distractiv şi amuzant.

Luna asta am învăţat să accept dezamăgirile şi să nu mai am aşteptări de la cei din jur. De niciun fel! În schimb, întotdeauna să am aşteptări de la mine, să încerc să mă autodepăşesc, automotivez, autosancţionez.

Luna asta am învăţat că trăim totuşi într-o lume a castelelor de nisip, unde orice se poate destrăma mai uşor decât s-ar crede posibil. E lumea in care dacă nu ai planuri de rezervă, de afli într-o constantă cădere liberă. Şi cazi până când iei contactul cu duritatea solului, că deh!, nu ţi-a zis nimeni să foloseşti plasă de protecţie când faci salturi de la înalt, la şi mai înalt.  

Luna asta am învăţat să renunţ la oameni şi la idei cu care am lucrat toată studenţia. Am învăţat să spun „NU”, am învăţat cum să redirecţionez altora ceea ce mi se sugera să fac. 

Am învăţat să fiu puţin mai eficientă, să-mi organizez mai bine timpul şi să selectez mai atent oamenii cu care îmi petrec puţinul timp liber. Am învăţat să dorm mai mult şi să nu mai beau atâta cafea. 

Am învăţat că merită să te deconectezi de la tot 2 zile şi să te concentrezi doar pe un singur lucru şi să-l faci bine. 

Am învăţat că americanilor le place stilul meu de a aşterne ideile pe hârtie. They treasure me! :D 

Am învăţat că faţă de anul trecut am crescut enorm pe plan profesional, cognitiv, psihic. Fizic, am rămas la fel de mică. 

Pe 13 mai dispar.🙂 Pe 21 mai am cursul festiv. Încă puţin şi îmi pot număra ridurile cu care ies din facultate. 

Comments
4 Responses to “În prag de 22…”
  1. Androk spune:

    Cu toate astea iti veri permite sa ai incredere in oameni in continuare, cu anumite ocazii:P.
    Speranta renaste fara sa stim.
    Multi ani succese si mai putine cafele :)).
    PS: Ai incercat vreodata cafeaua cu lamaie?

  2. Roxana spune:

    @Androk: mulţumesc, voi încerca şi cafeaua cu lămâie.😀

  3. „Luna asta am învăţat să accept dezamăgirile şi să nu mai am aşteptări de la cei din jur” – ai invatat un lucru foarte pretios!
    Te pup si nu iti mai fa griji de riduri, esti foarte frumoasa asa cum esti!

  4. Roxana spune:

    @Paul: muuuulţumesc. >:D<

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
