Orange, bonusuri şi stupidităţi

În 7 ani de când folosesc Orange nu m-am plâns prea des de serviciile lor. De fapt, singura problemă a fost atunci când am dorit să întrerup un abonament şi am avut numai bătăi de cap şi telefoane de dat, reconfirmări şi în final nu am reuşit să îl închid, aşa că am decis să îl mai ţin câteva luni, iar din vară să pun capăt unuia dintre contractele cu ei.

Problema mea cu ei este în schimb legată de bonusuri. Am un abonament pe care îl folosesc eu şi o cartelă primită cadou acum 2 ani la achiziţionarea unui alt telefon prin programul Orange Thank You. De pe abonament îmi încarc direct cu minute cartela sau îmi transfer credit şi îmi activez opţiunile.

Ştiu, de ce naiba aş avea 2 telefoane în aceeaşi reţea? Simplu: unul e pentru business, pentru facultate, colaborări cu profesorii sau colaborări online şi alte proiecte. Ştiu că cine mă sună pe numărul acela aparţine de unul dintre grupurile mele de interes profesional şi financiar. Mai ştiu că oricine din străinătate mă poate apela, pot apela la nevoie pe oricine.

Al doilea număr este strict pentru prieteni, persoane le cunosc recent sau mai demult. Oricine mă poate suna pe el, nu prea mă interesează, nu prea am dureri de cap. Fiind cartelă, dacă vreun psycho începe să mă streseze cu telefoane, îl pot bloca uşor sau îmi pot schimba la nevoie  numărul.

Şi am obiceiul, cum ziceam, să îmi transfer în jur de 6€ şi să-mi activez o opţiune cu mii de minute şi de mesaje pe care oricum nu prea le folosesc. Dar pentru orice eventualitate, e bine să le ai acolo. Ieri mi-am transferat 6€, fiind inceput de lună şi având nevoia de a reactiva opţiunea pe cartelă. Şi am primit, pe lângă cei 6€ încă 0,60€ bonus. Adică 60 de eurocenţi bonus, mai exact.

Seara am trimis 2 mesaje. Mi se pare normal ca din cei 6,60€ pe care îi aveam la moment pe cartelă, să mai rămân cu 6,50€. Dimineaţă am vrut să-mi activez opţiunea şi când dau OK, îmi spune că nu poate fi activată, pentru că în cont am doar 5,90€. Nu se poate…

Când verific, văd că bonusul era intact, adică tot 60 eurocenţi, iar creditul transferat era de 5,90€ în loc de 6€. Deci Orange nu a luat din bonus, ci din creditul transferat. Mi se pare o politică tâmpită. A trebuit să mai transfer încă 1€ ca să pot avea minim 6€ pentru activarea opţiunii.

Din moment ce plătesc pentru creditul transferat de pe abonament şi primesc cei 60 de eurocenţi, de ce nu e posibil să ii folosesc după bunul plac? Din nou, verificând, mi se spune că  pot folosi cei „0,60€ pentru apeluri în reţea”. Fapt de-a dreptul idiot… Dacă îmi încarc cu 1000 de minute, de ce aş mai avea nevoie de cei 0,60€ pentru apeluri în reţea? De ce nu mi se dă accesul să dau un mesaj sau să îi folosesc pentru trafic şi să accesez inbox-ul emailului, de exemplu?

Orange m-a dezamăgit pentru prima oară în foarte mult timp…  

Comments
10 Responses to “Orange, bonusuri şi stupidităţi”
  1. addicted spune:

    Asteapta-te la ( mai ) multe din partea lor. 🙂

  2. Roxana spune:

    @Addicted: Se pare că da… oare ce surprize neplăcute mi-au mai pregătit?

  3. addicted spune:

    Paaaai uite, eu am avut cost suplimentar de cativa euro din senin si doar cu „pile” am reusit sa primesc o despagubire. 🙂 La fel si prietenul meu …

  4. Asta ca asta, dar mă mir că n-ai pomenit de sutele de mesaje câştigătoare de maşini bengoase şi averi colosale la care un simplu răspuns te poate îmbogăţi într-o clipită. Bineînţeles, orice încercare te haleşte de 0.89 euroi. :))

  5. Roxana spune:

    @addicted: deocamdată nu am păţit ceva de genul ăsta. 🙂
    @Alexandra: de mesaje nu mai zic nimic. Nici nu le mai deschid, direct delete. :))

  6. Bogdan spune:

    Boo – hoo ! Sa vezi ce trec cu viteza luminii inapoi pe Vodafone.

  7. Am patit-o si eu! Injuram prin curte si nevasta`mea nu stia de ce! Fac unele faze cei de la Orange de`ti vine sa`i bagi in….

  8. Roxana spune:

    @Bog: boo-hoo, şi ce faci dacă 99% din lista de contacte e pe orange? 🙂
    @Paul: Şi ce te-a oprit să îi bagi? 😀

  9. Batranelul spune:

    Iti dai seama ca ei n-au nici un interes de a-ti da ceva in plus.Totul se face pentru a reincarca si a-ti toca nervii.Sincer, nu stiu daca Bogdan a zis-o mai in gluma sau mai in serios, dar ideea cu Vodafone e foarte buna.Au si astia fazele lor, dar in 2 ani de Orange deja m-am saturat.

  10. Roxana spune:

    Am fost şi pe vodafone 2 ani, abonament, Campus and stuff, dar m-am săturat şi de ei…

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
