Ploaia #2

Continuarea de aici…

E ora 3 dimineaţa, iar eu tot la “noi” mă gândesc.

Pletele revărsate peste umeri goi şi timizi te cheamă în valuri. Dar jumătatea din “noi” întârzie să apară. E undeva departe, prea departe de atingerile mele puerile şi pământeşti. În semn de protest, stropii de ploaie se răresc.

Eu îmi privesc reflecţia într-o oglindă. Iau o foarfecă ascuţită şi, fără milă sau nostalgie a axei trecut-prezent-viitor, îndepărtez arma seducţiei. Şuviţă cu şuviţă, îmi curge amintirea atingerilor tale pe trup în jos. Calc în picioare amintirile pline de parfumul tău…

Strâng moviliţa în mijlocul camerei şi o aprind. Amprentele-ţi uitate pe firele subţiri ard în flăcări. Arde mocheta pe care ne întindeam şi priveam tavanul plin de stele fosforescente. Arde patul pe care mă trânteai cu sete. Şi totul se transformă în cenuşă.

Phoenixul îl sugrum cu gândul şi nu îl mai las să renască. E timpul să las ploaia să potolească avântul său, iar vântul să spulbere în mii de bucăţi ce-a mai rămas din amintirile cu “noi”.

Am deschis larg fereastra, să se facă un curent violent care să ducă departe de atingerea mea pământeană rămăşiţele nopţilor de vară.

* * *

7 aprilie.

Va urma…  

Comments
2 Responses to “Ploaia #2”
  1. Ene Gabriel Sabin spune:

    E ora…, nu stiu care! Timpul s-a scurs nemilos, prea repede,…
    Ieri ma invarteam dezorientat printre ganduri. Am ajuns, din intamplare, pe un „taram” uimitor ( …Pierdutaprintreranduri…). Manat de o sete cumplita am citit cuvinte ce-mi oglindeau gandurile mele nerostite, am ascultat muzica ce-ti izvora din fiinta si o simteam inconjurandu-ma de o viata, am pasit prin locurile pe care ochii sufletului tau le-au imortalizat in fotografii, am… inceput sa vad lumina in jur, iar farul esti tu! E sublim sa simti atata forta, sensibilitate, esenta de normalitate, puritate,… intr-un inger tanar.
    Te felicit. Zboara cu incredere si hotarare prin viata ce ti se deschide.

  2. Roxana spune:

    Mulţumesc pentru gânduri.🙂

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
