Ploaia #1

E ora 2 dimineaţa, iar afară plouă cu sete. Ploaia asta cu stropi mari şi reci îmi face poftă de apă. Iau stricla şi beau o înghiţitură, două, trei. Un pahar. Şi tot îmi este sete.

De fapt, ploaia îmi face sete de tine. Eu, tu, întinşi pe iarba verde şi umedă, privind către infinitul cerului, în timp ce picături mari şi rare cad şi ne ocolesc. Ne trasează contururile corpurilor noastre şi…
Îmi amintesc de noi. “Noi” din trecut. “Noi” din prezent. “Noi” din viitor. “Noi” nu suntem nici infiniţi, nici definiţi. Nu avem chip, nu avem înfăţişare. Suntem două iluzii ce se potrivesc precum picăturile de ploaie.
Hai să ne lăsăm visele să fie spălate de apa insipidă. Hai să călătorim, curgând şiroaie peste dealurile verzi. Hai să nu lăsăm nicio urmă a existenţei noastre, nicio amintire.

Ploaia asta îmi face sete de iubire. O iubire prost delimitată, între două puncte dispersate în spaţiu şi timp. Suntem… de fapt, nu suntem dreapta dintre ele. Suntem două segmente, unite pe vecie. Două segmente ce s-ar putea rupe mai uşor decât mătasea crudă a porumbului din luna iunie.

Nu ştiu cine eşti. Nu ştii cine sunt. Nici nu vom afla vreodată de fapt care este identitatea noastră, pentru că ne-am pierdut-o de la naştere. Încă de pe vremea in care nu distingeam răsăritul de apus. Sunt vremea ce-a trecut, eşti timpul ce s-a scurs din clepsidra speranţei de mai bine.

Ploaia asta rece îmi stinge orice atracţie aprinsă pentru tine, în amintirea ta. Îmi spală inima de sentimente, conştiinţa de trăiri. Sufletul renaşte într-o altă formă. Sentimentele noastre pătrund în pământ şi devin materie vie. Sunt hrana copacilor şi a florilor-de-colţ. Creasta muntelui ne sfidează infinitul. Aripile se diluează în stropi rari şi mari.

* * * 

7 aprilie. – va urma…

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
