Me vs. boschetarul, plus sfaturi cum să te aperi

Anul trecut se legaseră doi cretini de mine în tramvai, iar lumea din tramvai nu a făcut nimic. 

Azi, pe la ora 11, la doi metri de universitate, s-a mai legat un boschetar de mine. M-am dus la card să-mi verific finanţele, plus altă treabă prin zonă. Două fete stăteau la intrare… 

Îmi scot cardul, verific finanţele. Observ că cineva stătea cam la vreo 2 metri în spatele meu, dar m-am gândit că o fi vreun student care aşteaptă şi el  să-şi verifice contul sau să efectueze vreo tranzacţie. 

Dar ce departe de adevăr eram… când mă întorc, un boschetar, cu intelect cât jumătate din numărul de la pantof şi cu un creier de dimensiuni probabil microscopice îşi freca o anumită zonă, peste blugi. Iniţial m-a speriat puţin zâmbetul lui tâmp, dar în următoarea secundă, fiind dotată cu ghetele mele cu toc extra rezistent, i-am ars un picior în genunchi. Mai bine zis, tocul meu s-a ciocnit violent de genunchiul lui. Şi am ţipat la el. A fugit omul pe lângă universitate şi dus a fost.

Sincer, m-am speriat mai tare zilele trecute când mi-a fost suspendat blogul decât astăzi în întâmplarea cu gigi ăsta. Dar m-a deranjat faptul că persoanele martore nu au spus nimic. Din nou mă lovesc de indiferenţă şi persoane care nu deschid gura. Hai să fim serioşi: dacă ar fi încercat ăla ceva, cred că am fi fost cel puţin 3 fete la 1 idiot. 

Ca să nu mai spun de paznicii de la intrare, care stăteau şi se uitau la TV, fără vreo tragere de inimă să iasă şi să vadă cine a strigat. Nici nu cred că au auzit ceva… 

Mă gândesc serios să-mi iau un cuţit şi tura viitoare să-l fac pe gigi să ţipe şi să se simtă ameninţat.

Ce mă supără e faptul că se leagă de mine pentru că par o pradă uşoară: mică de statură, slăbuţă, tinerică – nimeni nu-mi dă 22 de ani. Stau şi mă gândesc că există adolescente care trec prin aşa ceva şi care poate nu au tăria necesară să se apere.

Sfatul meu: până va fi in stare poliţia sau paza să facă ceva, nu aşteptaţi să intervină alţii, ci luaţi voi atitudine.

Daţi cu picioarele, loviţi cu mâinile, pumnii, unghiile, telefoanele, orice obiect ascuţit aveţi prin păr, geantă, ORICE. Indicat ar fi să îi daţi cu karata în zona umăr-baza gâtului sau în spatele genunchiului, dar merge şi un şut cu dedicaţie în genunchi sau de ce nu, mai sus chiar. Să nu îi lăsaţi să vă atingă nici măcar pe haină. După ce i-aţi ars una din toată inima, fugiţi până daţi de un loc deschis, unde sunt oameni sau adăpostiţi-vă într-o clădire unde există pază: cămin, corp al universităţii, instituţie publică, privată, primărie etc.  

ALO, Poliţia Iaşi, se-aude? Mai puneţi vreo 2-3 patrule ziua în amiaza mare prin parcuri şi zonele cu tufişuri. Se poate???

P.S. 1. Mama, dacă citeşti vreodată articolul ăsta, stai calmă, nu am păţit nimic.

P.S.2. În altă ordine de idei, am ajuns acasă în Bucovina şi, spre surprinderea mea, e foarte cald…

Comments
27 Responses to “Me vs. boschetarul, plus sfaturi cum să te aperi”
  1. Mihai spune:

    mică de statură, slăbuţă, tinerică – descriere perfecta … dai anunt la matrimoniale ;))

  2. relansat spune:

    65 lei e un spray cu piper. 5 pachete de tigari🙂

  3. Roxana spune:

    @Mihai: nu dau anunţ, pur şi simplu descriu un portret. Să-mi zici tu mie că dacă gigi din boschet vede o Nikita pe stradă mai încearcă el ceva… Persoanele care par lipsite de apărare sunt ţinte uşoare.

    @Relansat: Ce spray cu piper? Paralizant direct.

  4. Mihai spune:

    spray cu piper … trebuie sa citesti legea:D daca ala sufera de astm … ai sanse sa fii acuzata de agresiune … ca asa e in Romania

  5. Roxana spune:

    ASTM? Dar când sare şi atacă sau îşi face nu ştiu ce nu are astm?
    Se poate demonstra că este în legitimă apărare. Doar să ai un avocat bun. Şi sincer, decât să fiu violată sau să rămân marcată pe viaţă, prefer să înfrunt un tribunal şi să le spun de ce am „îndrăznit” să mă apăr.

  6. Iustin spune:

    Ia-ți permis de armă. Un pistol cu bile (bile sănătoase de sticlă sau cauciuc), sau cu gaz. E ușor și legal! Variante mai „light” ai electroșoc sau baston telescopic.

  7. Mihai spune:

    boschetarii de care spui nu te-ar fi violat … cred ca mai degraba ti-ar fi luat banii … nu au ei interes pentru … altele

  8. Roxana spune:

    @Mihai: ideea era alta: m-ar fi atacat, mi-ar fi provocat intr-un fel sau altul disconfort.🙂

  9. Roxana spune:

    @Iustin: hmm, mă mai gândesc…

  10. Mihai spune:

    gandesti negativ, atragi lucruri negative asupra ta

  11. Roxana spune:

    @Mihai: Eh pe naiba, mai lăsă-mă cu lucrurile negative şi atragerea lor asupra-mi. N-ar trebui să mai ies din casă de-acum, nu? Lucrurile astea nu s-ar întâmpla dacă poliţia şi-ar face treaba, dacă spitalele de nebuni nu i-ar mai da pe toţi pacienţii afară după experimente etc. 🙂

  12. andrei spune:

    Spray la 65 :O? Iti fac rost la 15 sau 20 :)).
    In viata mai dai si peste gunoaie. Ce sa faci? Ripostezi !
    Cu riscu de a fi luat drept lingau tin totusi sa te felicit pentru reactie😛.

  13. fanu spune:

    pentru asta sunt bune noţiuni minime de karate, în fapt eşti în legitimă apărare iar la ăştia nu ţi trebuie prea multă forţă doar să loveşti de 2 sau 3 ori în locuri care dau slăbiciune că fug sau pică… important este să loveşti tu prima şi cel puţin de 2 ori că oboseşte… cât despre cei care nu intervin, păi asta confirmă că în 89 o fost lovitură de stat şi mulţi dintre români au fost asasinaţi fără voia lor…

  14. Roxana spune:

    La noi trebuie să dai cu parul ca să fii înţeles.🙂

  15. fanu spune:

    greu de crezut. am stat jumate de an în Iaşi şi sincer îţi spun că mi o plăcut mult, admir Iaşul fiindcă este un ţinut de vis… totul este să foloseşti forţa măsurat şi în funcţie de potenţalul agresiunii… este singurul oraş în care aş reveni şi aş rămâne dacă mi ar fi dat să aleg…

    http://fanu.wordpress.com/2010/07/31/departelui-meu-iasi-aproapele-meu-mereu-2/

    http://fanu.wordpress.com/2010/07/30/departelui-meu-iasi-aproapele-meu-mereu-1/

    http://fanu.wordpress.com/2010/03/28/romania-te-pup-la-nationalul-din-iasi/

  16. Roxana spune:

    Bine, fiecare cu ţinuturile lui preferate.
    Dar vezi că tura viitoare nu-ţi mai permit „publicitate” moca pe blog.🙂

  17. fanu spune:

    O, Doamne, mno, amu iacă te superi aşe pe un ardelean, ierea vorva despre argumente, no… api în loc să te bucuri că cel puţân unui ardealean îi tare drag de ţânuturile moldave, ioi, da tu te superi🙂 amu ti supăra tu dar mie tăt mi drag Iaşu, dară

  18. fanu spune:

    las că poate ţi oi trimite un fular cu „U” Cluj şi a trece supărarea…

  19. Roxana spune:

    🙂 Nu e vorba de supărare, era doar o remarcă.

  20. fanu spune:

    bine dară, bine a fi… atunci no, nu te alegi cu un fular al simbolului unor inimi româneşti „U” Cluj🙂

  21. Roxana spune:

    🙂 Am făcut şi eu un colaj pe muzică acum 2 ani pentru colegii de la Timişoara. Nu mă încălzeşte cu nimic, dar merci pentru tentativă…

  22. fanu spune:

    da, dar asta i ceva „U”nic

  23. nikos mircea spune:

    bai stau si citesc si ma minunez cati tampiti sunt in romania asta…..fata pur si simplu a scris ce a patit si a dat unele sfaturi iar voi de colo mari intelectualiali ati scris una alta chiar unii ati deviat de la subiect…Ba tampitilor daca tipa era iubita voastra sau sora?? va duceati si ii mancati ficatii lu gigi ala..nu mai fiti prosti si indiferenti ca de aceea violatorii si talharii fac legea in romania..cum spunea si tipa..prefer sa ajung la inchisoare dupa ce am batut unu dasta rau de tot decat sa stau sa patesc ceva …..Indiferenta voastra Pute de la o Posta!!!

  24. Roxana spune:

    @Mircea: Ai zis bine. Dacă aşa ceva li s-ar întâmpla lor sau persoanelor apropiate de ei (soţie, soră, iubită, best friend), nu ar mai comenta pe lângă subiect.🙂

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
