Cum era sa pierd blogul…

Azi au mers toate bine. M-am simţit bine, a fost ok, nicio problemă. 

În seara asta ajung acasă şi dau să intru pe blog, când, surpriză, WordPress îmi spune că e suspendat. Mi-a stat inima în loc… Cu ce am greşit? când? Cum şi unde?

N-am stat deloc pe gânduri şi le-am trimis un email în care am cerut să mi se expună motivul suspendării şi să mi se redea accesul.

Bine că îmi făcusem ieri un back-up la articole. Oricum fac back-up săptămânal.

Am primit între timp şi răspunsul la email, foarte rapid, chiar. Şi mi s-a deblocat şi accesul la blog, deci pot scrie fericită în continuare.

Motivul suspendării: un idiot m-a rugat să îi promovez siteul, mai demult. Şi eu, ca idioata, am acceptat. După 6 luni, wordpress decide că site-ul individului incalcă wordpress policy şi mă suspendă pe mine. 

De-acum, link exchange sau promovare de site-uri se va face foarte atent şi selectiv, asta e clar!

Mă gândesc serios ca din vară să trec pe domeniu propriu şi să nu mai am probleme de genul.

În plus, nu doresc nimănui să piardă 2 ani şi ceva de blog plin cu sentimente, cu întâmplări, cu amintiri. Îmi venea efectiv să plâng, pentru că blogul e creaţia mea şi ţin la el ca la un copil…  

Comments
16 Responses to “Cum era sa pierd blogul…”
  1. LucicX spune:

    io măi, ăștia de la wp cică de obicei sunt prompți așa că să nu te surprindă viteza cu care ți-au răspuns. Mă bucur că ți l-au redat.🙂 Succes în continuare!

  2. Mihai spune:

    daca faci back-up saptamanal nu cred ca ai fi pierdut mare lucru

  3. WaTzaP spune:

    Same here :)), mi-au raspuns dupa doua zile.

  4. Roxana spune:

    @Mihai: N-am pierdut nimic, dar era să pierd page rank, oamenii din blogroll, BLOGUL in sine…

    @Watzap: La mine au fost domni, în 5 minute s-a rezolvat.🙂

  5. Ionut spune:

    ar fi bine sa treci pe domeniu propriu, din aceleasi motive am renuntat la contul free.

  6. Kriogen spune:

    Apai treci mai Roxy pe gazduire proprie, ca macar aia iti trimit notificare inainte de a te suspenda🙂

  7. Ana. spune:

    moony😦 sfatul meu e sa treci pe domeniul tau. :*

  8. Roxana spune:

    @Ionut: şi tu ai păţit la fel?😦
    @Kriogen: ceva gen „Am dori să te suspendăm: Dan; Nu; Mă mai gândesc; 30 zile trial”. :))
    @Marius Sescu: Ssssst. :(((
    @Ana: Thanks, Sere, I will.😦

  9. sibianul spune:

    bine ca s-a rezolvat cu bine🙂

  10. Roxana spune:

    Daa, asta am zis si eu. ^^

  11. kassak spune:

    Cel mai bine este sa ai domeniul tau, nu mai sta la mana lor😉

  12. Roxana spune:

    Azi mi l-au mai suspendat câteva ore…

  13. Cristi Mirt spune:

    Mă bucur că s-a rezolvat și îmi place că sunt destul de prompți în a rezolva problemele care apar. Deși cred că ar fi fost corect să-ți trimită mai întâi un mail în care să te întrebe de ce îl promovezi pe respectivul.
    Și dacă vrei să treci pe domeniu propriu, fă-o cât mai repede. Cu cât aștepți mai mult, cu atât îți va fi mai greu. Eu am făcut mișcarea relativ repede și mi-a venit destul de ușor. Singurul lucru mai serios pe care l-ai pierde ar fi suportul de la WordPress, dar uită-te câți alții ar putea să te ajute când ai probleme cu blogul. Doar să dai un tweet și-ți sar în ajutor vreo 10 :))

  14. Roxana spune:

    @Cristi: am mai spus că acum nu am timp să mă ocup de tot ce înseamnă să trec pe domeniu propriu, dar în vară asta am să fac.
    Iar de ajutor, nu mai spun, am rămas puţin uimită (intr-un mod plăcut) de câţi oameni mi-au sărit în ajutor.
    Vă mulţumesc tuturor!😀

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
