STOP! cadru…

Ieri, după ce am alergat la facultate ca să ajung la seminarul ce a ţinut o oră şi a inceput la şi jumătate, am decis că am nevoie de o plimbare prin parc. Şi o cafea. 

Ca să le împac pe amândouă, am aterizat într-un parc foarte aproape de un bar preferat mie. Parcul e foarte mic, dar ce-mi place la el e că are locuri de joacă pentru copii. Aşa că m-am aşezat şi eu într-un leagăn pentru copii, mi-am deschis agenda şi am început să scriu.

Poate am speriat eu copiii din jur sau poate că era ora amiezii şi aveau de făcut nani, dar au dispărut toţi în câteva minute. Puţină linişte nu strică, aşa că mi-am propus să mai stau şi eu vreo 10 minute pe-acolo, înainte să plec la cafea, în barul de care vă spuneam mai sus.

Nu durează mult şi apar 2 fotografi „profesionişti”, care se ascund pe după celelalte leagăne  şi încep să facă poze. Nu le-aş zice fotografii, pentru că nu sunt făcute într-un mod profesional. Oamenii s-au prins că i-am văzut, totuşi şi au început să vorbească intre ei de „cadre perfecte pentru şedinţe foto”. Mă uit la ceas, trecuseră cele 10 minute, deci era timpul să plec şi eu la cafea. 

Trec de ei, nu le zâmbesc, nici nu îi bag în seamă, la care cei doi încep să vorbească: „Domnişoară, nu vă speriaţi, suntem fotografi. Şi ne pregătim de o şedinţă foto.” Le-am spus că şi mie îmi place fotografia, dar nu mă interesează detaliile lor. La care ei continuă: „Dacă vă interesează o şedinţă foto profesională ne găsiţi la… ” şi nu au apucat să termine pentru că am intrat în bar.

Am şi eu prieteni care sunt fotografi, dar îmi imaginez că ei nu procedează aşa. Cel puţin SPER că nu procedează la fel când vor să realizeze o şedinţă foto. Oricum, cei doi m-au amuzat teribil. I-aş fi catalogat drept oameni fără viaţă personală, dar tura asta i-a salvat aparatul foto ce le atârna de gât.  

Comments
2 Responses to “STOP! cadru…”
  1. kassak spune:

    La cate ciudateni se petrec in Romania, nu ma mir.

  2. Roxana spune:

    Eu nu mă mai mir de mult timp.🙂

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
