Ce fac în ultima lună de 21ani: #1

Azi e 16 aprilie. Curând voi împlini 22 de ani. Pe 16 mai, mai exact.

Aşa că începe iarăşi lista cu „Lucruri pe care să le fac înainte să împlinesc vârsta de…”. Anul trecut a fost lista cu lucruri pe care le-am făcut înainte să împlinesc 21 de ani. Anul acesta va fi pentru 22.

Voi încerca să scriu câteva articole pe săptămână cu lucruri pe care le voi face în ultima lună ce a mai rămas din cei 21 de ani. Lucruri de care să îmi amintesc cu drag.

– 16 aprilie 2011:
#1. Am fost printre cei 5 câştigători ai concusului Natura Shop. Deja mi-am dat comandă de produse pentru îngrijire.
Vă mulţumesc pentru un cadou tare simpatic de Iepuraş. ^^

***
(To be continued…)

Comments
4 Responses to “Ce fac în ultima lună de 21ani: #1”
  1. Felicitari pentru premiu ! Au o multime de produse interesante cei de la Natura shop, si eu le-am trecut in revista, ar fi multe de comandat de acolo.
    Despre lucrurile pe care vrei sa le faci in luna aceasta, iti urez bafta sa-ti poti indeplini toate visele, e tare bine cand ai un scop in viata, iar daca iti iese asa cum vrei, e chiar suuuuper !🙂

  2. Roxana spune:

    Thanks, deşi îţi zic din start că nu intenţionez să-mi iau o rochie elegantă. ^^

  3. WaTzaP spune:

    20…21…22 who the fuck îs counting ?

    Cât despre „listă”, am văzut că ideea a luat amploare pe mai multe bloguri. Gen „the bucket list” fără grija morţii, doar a sorţii.

  4. Roxana spune:

    @WaTzaP: Hmm, o fi luat. Anul trecut încă nu luase amploare. Eu număr pt că îmi plac cifrele, mă păstrează raţională. ^^

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
