Poveşti, seducţii, parfumuri

Nu am să vă vorbesc despre flirturi. Nu am să vă vorbesc despre jocuri sau despre cum să provocăm persoana pe care am pus ochii.

Azi vreau să scriu despre subtilităţi. Despre cum un semn distinctiv, minuscul de pe faţa lui te face să îl cauţi în chipul altora. Despre felul în care ea zâmbeşte în somn. Despre simţuri…

Arta seducţiei nu e inodoră şi insipidă, ci e presărată cu aromă şi parfum – aroma buzelor, parfumul pielii. Nu ştiu dacă aţi observat sau vi s-a întâmplat să întâlniţi persoane care au o piele plăcută şi parfumată, chiar dacă nu folosesc parfumuri de lux.

Există persoane care au un parfum al trupului lor, fără a se ajuta de un gel de duş aromat sau de o apă de parfum. Mi s-a întâmplat să întâlnesc astfel de oameni. Unul dintre ei mirosea a căpşuni şi, din obiceiurile mele de a comenta sarcastic, nu m-am putut abţine în a nu mă lega de el. L-am întrebat cum de foloseşte cremă de corp cu aromă de căpşuni. Sau dacă gelul de duş are vreo legătură. Dacă a scăpat pe el sticla de parfum de copii mici şi alte afirmaţii care nu i-au picat prea bine.

După ceva timp, păstrând legătura, am devenit prieteni apropiaţi şi într-o zi, stând la o bere, mi-a repovestit episodul despre care uitasem între timp. Şi a recunoscut că nu foloseşte parfum decât foarte rar, atunci când evenimentul o cere. Şi că nu îi plac gelurile de duş parfumate, aşadar îşi caută eventual cu aloe vera şi-atât. Însă din copilărie adora căpşunile şi ar mânca în fiecare zi, dacă s-ar putea.

Acum nu ştiu dacă pasiunea lui pentru căpşuni o fi fost de vină sau dacă există vreun alt motiv. Oricum nu m-a minţit, ştiu sigur. Dar în continuare îmi place că pielea lui miroase a căpşuni.

Comments
6 Responses to “Poveşti, seducţii, parfumuri”
  1. addicted spune:

    Snif sniiif, a ta a ce miroase? 🙂
    Intradevar sunt persoane ce poarta cu/pe ei un miros specific. Unii poarta un miros placut altii nu!

  2. krossfire spune:

    In Bucuresti, ai impresia ca e la moda aroma de cauciuc ars :p

  3. gladiola spune:

    mirosul e un alt indiciu sa ne recunoastem perechea 🙂

  4. Roxana spune:

    @Addicted: a mea miroase a cafea. =))
    @Krossfire: sau de savarină de Dorobanţi. :))
    #Gladiola: Ehm, nu vorbeam de perechi, dar dacă vrei tu neapărat, fie. 🙂

  5. addicted spune:

    Damn you girl, pai asa inseamna ca next time te savurez! 😆

  6. Roxana spune:

    :)) Nu sunt de savurat.

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
