Ani de liceu [#leapsa]

Dacă tot am decis să iau o pauză de la studiul pentru parţialele de săptămâna asta, zic „hai să intru pe twitter”. Bloggeriţa din mine fierbea după viciul twitteresc.

Zis şi făcut! Intru şi sunt martoră la discuţia cu leapşa „Ani de liceu/facultate”. Aparent, se pare că domnul Injiner şi stimabilu’ Sorin Neagu sunt puşi pe şotii şi s-au gândit ei ce-ar fi să facă o leapşă, să pună 5 poze cu subsemnatul/subsemnata [după caz] din liceu/facultate, adică din „tinereţi”, pe fundalul piesei Ani de liceu.

Şi pentru că stimabilului Bogdan îi place să mă provoace [e mai provocator el aşa, de felul lui], am decis să îmi arăt şi eu mutriţa din liceu.🙂

So enjoy them, laugh your ass off şi toate cele!

p.s. Leapşa merge mai departe la Somnulescu.

Comments
15 Responses to “Ani de liceu [#leapsa]”
  1. daninho spune:

    pai nu-s penibile astea :))

  2. Sorin Neagu spune:

    in prima poza zici ca ai 8-9 anisori🙂 you so cute😀
    oricum, faina treaba asta cu pozele
    spun cu mana pe inima ca m-as fi dat la tine in liceu
    desi, daca o spun acum suna a pedofil :))))

    PS: stiu eu ca pe alea funny n-ai vrut sa le pui😛

  3. injineru' spune:

    ultima e demenţială:))) felicitări pentru „balls” ca să zic aşa:P

  4. Roxana spune:

    N-am altele. :))

  5. Roxana spune:

    @Sorin: blushes. Sunt singurele pe care le am. Şi vreo 2 din eurotripul de la 18 ani, care oricum sunt pe facebook.😀

  6. Roxana spune:

    @injineru: thankies. :))

  7. Drace spune:

    :)) Amuzantă fotografia de carnaval, eu nu cred să am 5 poze din liceu.

  8. Roxana spune:

    😀 scormoneşte într-un HDD din trecut.

  9. Drace spune:

    De unde HDD şi cameră digitală pe vremea aia, pot doar să-mi caut buletinul vechi şi diploma, cred că alea sunt cam singurele poze.

  10. Roxana spune:

    Moşule, ce tânăr eşti. =))

  11. krossfire spune:

    Eu am o singura poza de la finalul liceului pe Facebook..aia fara cioc, imagine la care am revenit recent. Ma rog, nu era tocmai o alegere, cat timp profii se incruntau daca aratai ca venit din ”fundul iadului”🙂

  12. Roxana spune:

    Sau de la Moara Dracului. :))

  13. DianaEmma spune:

    Hehe… ce leapșă interesantă.😀

  14. Roxana spune:

    Da, e creaţia băieţilor.😀

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Şi-au mai cumpărat ouă de oţel şi: http://pierdutaprintrerand uri.wordpress.com/2011/03/ 31/ani-de-liceu-leapsa/ http://mosneagu.eu/2011/03 /ani-de-liceu http://daninhodj.blogspot. com/2011/03/eu-in-5-iposta […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
