Parţiale

La facultate, în anul terminal,
Crezi că totul devine raţional,
Asta până când vine vestea rea:
Evaluări în săptămâna a şaptea.

Ai defula, dar nimic n-ai refulat,
Fiindcă in sfârşit  ai conştientizat,
În cercuri păşind pe coridoare
Că psihologia doare cel mai tare.

E clar:  tot cheful de învăţat
În apa Bahluiului s-a deversat.
Cine naiba stă în anul terminal
Să înveţe materia de parţial???

Şi-atunci auzi o voce pe fundal:
„Noi, viitorii psihologi, în mod fatal,
Am decis că vrem un test la seminar,
6 cursuri scoase de la examenul final” –

Iar tu, privind spre amfiteatrul rece,
Cum unii-s vineţi, alţii speră la zece, –
Trăieşti clipa: „bagă mare, trei parţiale”.
De azi au rămas două şi-o prezentare…


* * *

p.s. N-am somn, n-am chef de învăţat şi totuşi… au mai rămas două parţiale şi-o prezentare…🙂

Comments
3 Responses to “Parţiale”
  1. Ionut spune:

    =)) da iar m-ai surprins placut, eu sunt anu intai deci pot sa dorm linistit, succes la licenta

  2. Roxana spune:

    Ai timp… Eu nu . :))

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] tot am decis să iau o pauză de la studiul pentru parţialele de săptămâna asta, zic “hai să intru pe twitter”. Bloggeriţa din mine fierbea […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
