Sensuri

Cui îi pasă de sensuri?

Cine mai pierde vremea căutând răspunsuri la întrebări fără răspuns?
M-am săturat să fiu acidă. Pentru o vreme.
Vreau linişte şi pace. Vreau să fii în preajma mea şi să mă simt în siguranţă.

Furtună… de vise dispersate în latent.
Lasă-mă să îţi cuprind orizontul şi să-mi rezerv o geană din ochii tăi.
Vreau să-ţi fur privirea pentru o clipă.

Desenează-mi pe-o filă albă povestea noastră, ascunsă de ochii tuturor.
Goleşte-ţi creionul de mină şi stiloul de cerneală.
În felul ăsta, nu vom şti nici noi ceea ce urmează. Ceea ce ne aşteaptă…

Mai alintă-mă cu un strop de adevăr în lumea minciunilor gratuite.
Prefă-te că eşti negustor de adevăruri. Iar eu sunt o clientă şi te întreb zâmbind: „cât costă un adevăr?” […]
„Aha, vreau două atunci. Unul roşu şi unul… nu ştiu, alege tu culoarea.”

Păşeşte apăsat pe pământul uscat.
Tot ce îmi doresc e ca cineva să-mi traseze un drum. Să calc pe pământ străin şi să mă simt în siguranţă.
Poţi face asta?

Deja îţi cer prea multe.
Nu ştiu să am răbdare. Şi nici timpul nu are răbdare… cu mine, cu tine, cu noi.
Privesc cum îţi ridici colţul stâng al gurii. Zâmbeşti.
Habar nu ai ce viaţă plină de sensuri ne aşteaptă.

Şi totuşi…
Cui îi mai pasă de sensuri?

Comments
6 Responses to “Sensuri”
  1. Roxana spune:

    Mulţumesc.🙂

  2. Vali spune:

    Foarte frumos😀

  3. Roxana spune:

    Thankies. ^^

  4. Ionut spune:

    aş zice şi eu că este frumoasă poezia dar aş fi ipocrit. Poezia nu este frumoasă ,este sublimă, superbă, „plină de sensuri”.

  5. Roxana spune:

    🙂 . Nu mai spun nimic.

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
