Me vs. Love

În seara asta mă uitam pe blog, la comment-uri, prin dashboard şi la un moment dat văd că am avut câţiva vizitatori de pe blogul lui Somnulescu. Şi recitesc articolul lui, scris prin 2009. Recitesc şi comentariile. Şi mă opresc la al meu…

Scriam cam aşa:

„It’s you and me inside one word: love.
Am 20 de ani şi ce ştiu eu despre dragoste? Doar că am căutat de atâta timp the right one, ştiţi voi, persoana aceea care te completează, spre care priveşti şi realizezi că jumătate din tine regăseşti acolo. Şi l-am găsit, chiar dacă nu poate fi lângă mine mereu, însă vorbim mai des decât doi iubiţi care se află în acelaşi oraş. Mergem pe principiul a message a day keeps us in shape.
Şi dacă va ţine, peste ani am să mă gândesc cât am luptat amândoi pentru relaţia asta.
Dacă nu va ţine, măcar ştiu că ceea ce caut există cu adevărat.”

Citind asta acum, după aproape 2 ani, realizez că eram doar o copiliţă fără minte, care visa prea mult şi care ignora realitatea. Şi tot citind rândurile de mai sus, realizez de ce nu îmi mai trebuie relaţii serioase pentru o bucată bună de vreme, de ce fug de obligaţii, de ce nu mai las de la mine.
Până acum două ore uitasem de ce îmi este mai bine singură şi mă întrebam de ce o anumită persoană nu m-a sunat şi nu m-a anunţat că vine prin Iaşi. Dar mi-a reamintit articolul şi comentariul scris atunci de ce mulţi nu merită atenţia mea. Nici cei din trecutul meu, nici cei din prezent.

* * *

RIP to „us”: the past, the present and the future.

Comments
2 Responses to “Me vs. Love”
  1. Claudia spune:

    La momentul respectiv TU considerai ca e real…asa cum intr`a 12`a bacul era examenul vietii noastre si acum e un fleac…asa cum acum ne chinuim cu licenta si peste 2 ani nu o sa se compare cu dizertatia…etc:) Eu m as bucura de realitatea de atunci, care acum nu mai e la fel, dar care a fost intensa pentru ca asa ai simtit-o cu sufletul tau de „copilita” .

  2. Roxana spune:

    @Claudia: Nu vreau să mă mai bucur, trecut e trecut şi aşa trebuie să rămână.🙂

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
