#leapsa de la @somnulescu

Am primit o leapşă azi de la monsieur Somnulescu. Şi sincer, îmi place ideea. Da, nu te poţi descrie doar în 3 cuvinte. Decât dacă iei câte 3 cuvinte pentru fiecare secundă sau fiecare minut. 3 Cuvinte pentru fiecare gând care îţi trece prin cap.

Aşa că pentru moment, EU:

Sunt … un produs  al bucuriilor şi tristeţilor deopotrivă. Sunt un produs etichetat drept uman, cu sentimente, iar din păcate corpul meu nu mă face să rezist oricărei insulte sau oricărei atingeri. Sunt dependentă de îmbrăţişări, deşi mi-e greu să recunosc…
As vrea să reuşesc în tot ceea ce mi-am propus, să ajung ceea ce îmi doresc. Aş vrea să fiu mai permisivă, mai iertătoare şi să învăţ cum să spun NU sau cum să suport un eşec…
Pastrez toate pietricelele şi scoicile adunate în fiecare an la mare, de 1 mai.
Mi-as fi dorit ca oamenii să îmi spună în faţă defectele, nu să îmi afirme că „sunt ok”, iar apoi să nu aflu vreodată motivul pentru care m-am dovedit a „nu fi ok”.
Nu imi plac oamenii care mă pupă în fund în speranţa că pot profita de mine. Oamenii pot profita de mine atât cât le permit eu să profite.
Mă tem că într-o zi am să mă uit în oglindă şi voi fi atât de schimbată, încât nu mă voi mai recunoaşte. Şi-abia atunci am să realizez că am crescut, m-am maturizat, am îmbătrânit şi…
Imi pare rau că nu am deschis ochii mai devreme şi i-am ţinut prea mult închişi, încât nu am văzut ce oameni erau în jurul meu.

Imi place că mi se dă vârsta de 18 ani, deşi sunt cu 4 ani mai în vârstă.🙂
Nu sunt o bună ascultătoare, asta pentru că nu îmi pot ţine gura închisă mai mult de câteva minute. Un bun ascultător tace şi câteva ore. Nope, not me.
Dansez foarte rar în public. Motivul: e foarte posibil ca din cauza tocurilor înalte să calc lumea în picioare – la propriu.
Cânt atunci când compun poezie. [Yeah, who would have thought?]
Niciodată nu cred că am să fiu pe deplin mulţumită de mine.
Rar accept faptul că nu am dreptate. Uneori se mai întâmplă să nu am…
Plâng rar, dar bine. Motivele ar fi: Wall-E şi oamenii din partea cărora am aşteptări prea mari.
Sunt confuză atunci când vine vorba de cercetările din domeniu. Like… psihologia e atât de bipolară şi extremă: azi ai o teorie care afirmă că există conceptul „X”, mâine apare alta care infirmă conceptul „X”, iar poimâine ori apare altă teorie care susţine conceptul „X” şi îl divide în alte 1000 de studii ori se mai naşte un Freud…
Am nevoie de o îmbrăţişare şi de o ceaşcă de ceai negru cu lapte ca ziua să înceapă bine…
Ar fi trebuit să spun mai multe atunci când am avut ocazia, ar fi trebuit să îmi dau mai mult interesul, să fiu o persoană mai bună, să am mai multă încredere în oameni…STOP! De fapt, ar fi trebuit să îmi dau seama că am puterea să fac multe, trebuie doar să vreau şi să muncesc pentru asta.
Aş putea da sfaturi, aş putea fi un bun ascultător, aş putea să o fac pe-a psihologul, dar dintr-un motiv simplu nu se poate. Can I interest you in a quantitative data analysis research method?

3 words are never enough…so TAG!you’re IT to Oana; tocmai în Cluj, la Claudia şi la Cris.

Comments
5 Responses to “#leapsa de la @somnulescu”
  1. Andrei spune:

    Mhm mult mai interesanta decat leapsa trecuta.
    A si o intrebare pentru restu’ de cititori al acestui post : Cat la % simti ca te reprezinta descrierea de mai sus?
    Eu personal daca scot facultatea de psihologie cafeaua si tocurile inalte ( desi si eu dansez foarte rar) cred ca un 85-90%.

  2. Roxana spune:

    Bună întrebarea.😀

  3. Mihai spune:

    eu nu iti dau 18 ani … dar in schimb you look like a rock star ;;)

  4. Roxana spune:

    Eh, rock star pe naiba. Arăt a om care are nevoie de somn.🙂

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Leapşa de la Roxana […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
