M-am certat cu timpul…

Zilele trecute eu şi timpul ne-am certat foarte urât. Întâi din joacă, fiindcă trece prea greu. Apoi a devenit serios. S-a schimbat radical: acum era 12, peste puţină vreme era ora 20.

Am spus şi voi susţine în continuare ideea că „timpul nu e relativ, ci subiectiv”. Timpul e şi egoist, pe deasupra. Profită de anii tăi, îţi ia toate şansele într-o clipă. Ţi se oferă pe tavă doar pentru a-ţi spune, când ţi-e lumea mai dragă, că „nisipul din clepsidră s-a scurs”.

Ne-am certat ultima oară dimineaţă. La ora 8 am zis „încă 5 minute”. Apoi am deschis ochii 3 ore mai târziu. Încă puţin şi se face 12. Conştiinţa îmi comunică faptul că e târziu. Iar eu… eu mi-am pierdut definitiv încrederea în timp!

Comments
4 Responses to “M-am certat cu timpul…”
  1. biberul spune:

    Timpul se intelege foarte bine cu rutina 🙂

  2. Roxana spune:

    Aha. Şi dacă sunt certată cu rutina, se explică şi problema cu timpul, nu? 😀

  3. Roxana spune:

    Thankies. >:D<

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
