Câinii, babele şi alte potăi

V-am povestit că am răcit. V-am povestit şi că am avut parte de ghinioane. Şi aseară s-a întâmplat ceva ce nu credeam sincer că mi se poate întâmpla mie: m-a muşcat un câine.

Întotdeauna am avut o relaţie specială cu câinii. Cât am stat 2 ani în căminele studenţeşti din Copou, niciun câine nu m-a muşcat. Mă jucam cu ei, dar nu a sărit unul cu colţii la mine. Treaba stă altfel de când stau la apartament, se pare.

În seara asta ieşisem cu nişte prieteni la un ceai, în oraş. M-am întors pe jos. N-avea rost să iau taxiul pentru 10 minute de mers pe jos. Şi foarte aproape de casă, mă ciocnesc cu o babă care-şi scosese javra la plimbare. Sau invers. Nu mai contează…

Javra babei a început să se gudure pe lângă picioarele mele. Dubios. Asta am crezut până când câinele care păzeşte scara unui bloc vecin a sărit drept în piciorul meu şi şi-a înfipt colţii. Culmea, exact în zona în care se gudurase cu câteva secunde înainte potaia babei. M-am pregătit să-i dau un toc în bot, dar a fugit. Femeia, foarte calmă, mă întreabă: „Te-a muşcat, mămică?” … Oare, tu ce crezi? M-a mângâiat niţel cu colţii în spatele genunchiului.

Am fost puţin în stare de şoc pentru că nu mi s-a întâmplat ca un câine să sară la mine. Dar, aşa cum îi spuneam unei prietene în seara asta, simţeam că ceva lipseşte din studenţia mea. Asta lipsea! Să facem o retrospectivă:

1) În anul 1 de facultate era să mă calce în staţia de la Universitate un idiot cu o maşină de Vaslui [no hard feelings, folks!]. Eu dădeam să mă urc în autobuz, el dădea cu spatele să scoată maşina din parcare, deşi evident trebuia să aştepte  ca autobuzul să plece din staţie, altfel scotea maşina prin el… Am simţit ceva în genunchi, din spate şi-am sărit în sus efectiv, pe portbagajul maşinii.🙂

2) În anul 2 m-am urcat în tramvaiul 13 şi, în timp ce veneam din Tătăraşi spre Copou, doi idioţi s-au legat de mine. Vatmanul a crezut că fac panaramă, cele 5 persoane aflate în tramvai s-au făcut că nu aud şi nu văd, idioţii mă înjurau şi îmi promiteau violul la staţia în care cobor. Am pus mâna pe telefon cu două staţii înainte, l-am sunat pe un prieten mai mare de felul lui, i-am zis „hai rapid în staţie la Universitate că am probleme”. A ajuns la timp. Am scăpat. Note to self: Ar fi cazul să îţi cumperi un spray paralizant.

3) În anul 3, adică aseară, mai exact, m-a muşcat un câine. Măcar am reuşit să îndoi piciorul şi doar m-a agăţat cu dinţii. Am o zgârietură. Sper să treacă. Sper să nu fie nevoie de vaccinare…

Joke: Niciodată să nu îi spui unui câine „Bite me!”, s-ar putea să o ia în serios…

Comments
12 Responses to “Câinii, babele şi alte potăi”
  1. Roxana spune:

    N-avem 4. Avem Master. :))

  2. Mihai spune:

    asta ca nu esti la Poli ;)) si vezi ce se intampla daca pleci de la viata frumoasa de camin!

  3. Roxana spune:

    Sincer, viaţa de cămin mi-a ajuns. Prefer muşcătura aia, dacă atât mă costă…

  4. Mihai spune:

    viata de camin isi are farmecul ei .. si eu tot dupa 2 ani de stat in camin am plecat pentru ca acolo unii nu se maturizeaza niciodata.

  5. Roxana spune:

    @Mihai: exact! Iar când ajungi să stai cu fete care au un comportament de ţaţă ajunsă la „oraş”, începi să te cam saturi…

  6. Mihai spune:

    te muti cu alte fete ;)) care nu se comporta asa …😀

  7. Mihai spune:

    poti edita comentariul de mai sus si sa adaugi si asta: oricum fetele nu prea se inteleg bine intre ele cand stau mai multe impreuna incep sa iasa discutii😀

  8. Roxana spune:

    Eu nu mă înţeleg bine decât cu câteva persoane de gen feminin. Dacă am sta împreună, sigur ne-am certa.🙂

  9. Mihai spune:

    ar trebui sa adaugi optiunea sa pot edita un comentariu … si nu esti singura femeie care se intelege cu putine femei … de obicei asa sunt majoritatea reprezentantelor sexului frumos

  10. Roxana spune:

    După ce trec pe domeniu propriu, voi pune şi opţiunea Edit comments.🙂
    Cât despre femeile care se înţeleg bine cu puţine femei… nu ştiu de ce, dar aş vrea să fim mai multe. :))

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] foarte atenți unde și cum pășim. Doar cu puțin timp în urmă, una dintre colaboratoarele mele pățește aşa ceva.La puțin timp după asta, o haită de câini din cartierul în care stau au considerat că pot lua […]



Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
