#sms #iasi after #party

Vă povesteam recent într-un articol cum am ratat eu Social Media Summit, pe 4 martie, la Iaşi.

Mi-a trebuit o zi să îmi revin şi să pot ajunge măcar la after party-ul din Dublin Pub. Dar în final m-am pus pe picioare, am redescoperit fondul de ten şi implicit, „remove zombie effect”-ul pe care îl are. Am ajuns pe la ora 10:30.

Trebuie să recunosc faptul că începuturile la #blogmeet-uri, petreceri de orice fel sunt boring. Nu ai cum să faci încât să fie totul ok, ca la carte. Se formează, vreme de 30-50 de minute bisericuţe, grupuleţe în care se vorbeşte despre 1-2 subiecte comune.

Abia după 1-2 ore, lumea începe efectiv să se ridice de pe scaune, să interacţioneze, să cunoască şi altfel de lume, să socializeze. Avantajul pe twitter sau pe reţelele sociale e că poţi să te bagi în seamă imediat, pentru că ai acces la orice discuţie. În offline, în schimb, e mai greu. În plus, vezi expresia de pe faţa omului: „ăsta ce mai vrea?”.

Aşa că preferi să stai, o perioadă, de vorbă cu oameni pe care îi cunoşti, cu care ai mai vorbit. Problema e că mulţi dispar după primele 1-2 ore. Si păţeşti cum am păţit eu: când m-am trezit că totuşi ar fi frumos să spun măcar un salut, au plecat deja 1/3 din oamenii prezenţi, cu care evident nu interacţionasem. Voiam să-i spun lui chinezu că îmi place stilul abordat în blogul lui şi nu am apucat. Data viitoare…

Recunosc că era ciudat să vezi oamenii în jurul tău cu bere, iar tu cu apă plată cu lămâie. Noroc de Daddy Sescu, care mi s-a alăturat – mini-grupul non-alcoolic. Marius Sescu ne-a demonstrat ce înseamnă energia unui proaspăt tătic – iar picioarele mele au simţit-o din plin. După 2-3 dansuri oldies, eram terminată. M-a învârtit şi piruetat de numai. Nu-i nimic, promit să-mi iau revanşa la baschet, când dă căldura şi să-l alerg tot terenul. [^^]

Undeva după ora 1 a.m. a început de fapt adevărata distracţie. Dj-ul a schimbat muzica pe ceva bun, mai vechi, însă cu efect: cred că am dansat vreo 3 ore în continuu, cu pauze foarte rare de stat pe scaun [2-3 minute]. Pe această cale îmi cer scuze faţă de Bogdan pe care l-am călcat pe o sută de ori pe picior. Deh, mai greu cu echilibrul pe tocuri de +10cm.

Concluzii: a fost fain, mi-am băgat ghiara în gât că nu am fost în stare să ajung şi la conferinţa de dimineaţă; m-am simţit bine, lumea s-a distrat, s-a stat până dimineaţă. Păcat că închiseseră cei din Belfast la ora 4…
P.S. Piticu are un râs mai colorat decât un curcubeu. Nu l-a înregistrat nimeni? 😀

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
