Vinerea neagră şi cum am ratat #sms #iasi

Ce înseamnă să ai parte de o zi foarte agitată, de idioţi cărora din păcate trebuie să le aplici teste de inteligenţă, de cafele, de team work, de făcut cumpărături, de ajuns la seminar, de întâlnit cu bloggerii şi invitaţii de la Social Media Summit…

Toate astea se întâmplau ieri. La care mai adunăm şi organizarea unui eveniment pentru doctoranzi şi profesori, stress, somn mai puţin, proiecte, licenţă, un strop de facultate.

Şi când ţi-e lumea mai dragă, organismul te pocneşte în cap şi-ţi zice: „STOP”. Fără să ai ocazia să spui „mai lasă-mă măcar o zi. o oră. cinci minute” . Nu, organismul tău spune un „stop” rapid, fără să te anunţe, fără să te pregătească.

Mai întâi, nu te lasă să adormi, deşi ştii că mâine la ora 8 trebuie să fii undeva. Apoi, adormi spre ziuă. Şi dai să te trezeşti după 4 ore de somn. Şi nu poţi să te ridici din pat. Ţi se înnegreşte imaginea, ameţeşti, cauţi puncte de sprijin prin cameră, faci un pas, dai cu piciorul de vreun scaun şi faci dita’i vânătaia.

Decizi că trebuie să renunţi şi să te întorci la orizontală. Şi-atunci încep să sune telefoanele. La 10-20-30 de minute distanţă. Şi realizezi că data viitoare când mai vrei să organizezi ceva, îţi vei lua un junior lângă tine pe care să-l/să o înveţi tot ce trebuie şi să mai laşi din sarcinile tale şi altora.

Partea proastă, ironică şi enervantă e că acum aproape o lună scriam pe blog despre Social Media Summit (#sms #iasi). Am fost printre primele persoane înscrise, cred. Am confirmat. Abia aşteptam să merg. Şi nu am fost în stare să ajung…

Note to self: Get yourself together! [măcar pe diseară să fiu în stare de un suc cu bloggerii.]

Noroc de Seaqxx, care mi-a demonstrat încă o dată cât de importanţi sunt prietenii. Thankies!

* * *

you had a bad day…

Comments
4 Responses to “Vinerea neagră şi cum am ratat #sms #iasi”
  1. Cristi Mirt spune:

    Chiar mă întrebam cum de nu ai venit și m-am gândit că ai avut un motiv destul de important pentru care ai lipsit la așa ceva. E napșa când se întâmplă asta. Din fericire, eu n-am avut parte de așa ceva. Ceva review-uri cred că ai citit despre SMS, dacă nu găseșit unul.. sau 3 la mine pe blog🙂

  2. Roxana spune:

    Măcar am ajuns la after party. ^^

  3. Cristi Mirt spune:

    La after party n-am putut ajunge eu, din păcate :p

  4. Roxana spune:

    Lasă că ajungi tu student aici şi nu mai ratezi niciun party.😀

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
