Epic feminin. Din #sesiune

[din anul 3 de studenţie…]

Part1: Înţelegerea reciprocă

Discutând despre un asistent de la facultate cu o colegă…

Eu: „Ce-ai păţit?”

Ea: „Nimic, dar de la lipsa de somn şi de la dracii de dimineaţă şi de la bagajele alea grele ce le căram cu mine nu mai suportam nimic… până şi privirea lui mi se părea de mare idiot”.

Me: Now she understands me.🙂

Part 2: Recunoaşterea

Aceeaşi colegă. Despre mine.

Ea: da’ ce dracu’ să îţi mai zic? ca eşti nebună? toata lumea ştie asta

Me: now she admits it.

Part 3: Trezirea

Aceeaşi colegă, mai târziu.

Ea: hai la o cafea in oraş. [râde]

Eu: acuma vin

Eu: ahem, in pour toi e deschis numai până la 12 şi deja e 1…

Ea: ne-am trezit prea tarziu

Me: la realitate

Me: sau ce?

Me: ca eu nu simt sa fi dormit.

Reality bites…

* * *

to be continued…

Lasă un răspuns

  • Meta

  • Arhive

  • Categorii

  • Sa pastram Romania curata!
  • Evenimente Iasi, Articole legate de Iasi, Interviuri Iasi
